دیدبان

تکلیف بودجه ۹۸ شهرداری تهران باید قبل از عید مشخص شود

تکلیف بودجه ۹۸ شهرداری تهران باید قبل از عید مشخص شود

دیدبان؛ محسن هاشمی پیش از آغاز صد و سی و دومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهارشنبه هفته گذشته بودجه شهرداری تهران برای تایید به هیئت تطبیق فرمانداری تهران ارسال شد.

وی افزود: در همین ارتباط از اعضای شورای شهر تهران خواسته‌ام تعیین تکلیف بودجه و تایید آن از سوی هیئت تطبیق فرمانداری در روزهای پایانی سال در تهران حضور داشته باشند.

رئیس شورای شهر تهران گفت:‌ شورای شهر تهران بنا دارد تکلیف بودجه را پیش از آغاز سال 98 مشخص کند و به همین دلیل جلسات خود را تا روزهای پایانی سال ادامه خواهیم داد تا بودجه 98 شهرداری تهران مشخص و برای اجرا به شهرداری ارسال شود.

وی گفت: اگر چنانچه نیاز باشد جلسه اضطراری نیز در ارتباط با بودجه 98 شهرداری تهران برگزار خواهیم کرد و اعضای شورای شهر تهران نیز موظفند در این جلسه حضور پیدا کنند.

 ناهید خداکرمی در ادامه این جلسه، در تذکری به شهردار تهران گفت: از چهارشنبه آخر سال روز تا سیزده بدر این پتانسیل وجود دارد که چهره زیبای تهران را با تنوع قومی و فرهنگی آن به دنیا نشان دهیم و این کار می‌تواند در حوزه گردشگری هم ثروت‌آفرین باشد.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: بارها به شهردار تذکر داده‌ایم به جای اینکه سرمایه‌ای را صرف دعوت از هنرمندان ثابت کند از هنرمندان محلی استفاده کند.

وی با بیان اینکه شهرداری باید در سراهای محلی و سراهای محله طوری برنامه‌ریزی کند که جوانان و نوجوانان آماتور در حوزه‌های مختلف هم بتوانند هنرهای خود را نشان دهند و مشارکت، عمومی شود، گفت: امنیت زنان و مردان به خصوص در چهارشنبه آخر سال به خاطر کنترل‌های غیرمعمول ما باعث شده این مراسم به جای شادی‌آفرینی، آسیب‌زا شود مختل شده است.

خداکرمی افزود: به شهردار تهران تذکر می‌دهم تا مراسم نوروز را در محلات مختلف با دعوت از هنرمندان محلی برگزار کند تا مشارکت شهروندان هم افزایش یابد.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان