دیدبان

آمریکا هند را تهدید کرد نفت از ونزوئلا نخرد

آمریکا هند را تهدید کرد نفت از ونزوئلا نخرد

دیدبان؛ فرستاده ارشد واشنگتن به ونزوئلا اعلام کرد: آمریکا هند را تحت فشار قرار داده تا از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دولت ونزوئلا نفت خریداری نکند.

همچنین دولت ترامپ این هفته ونزوئلا را برای تحریم‌های بیشتر تهدید کرد.

الیوت آبرام در مصاحبه‌ای به رویترز گفت: «شما نباید به رژیم ونزوئلا کمک کنید و باید در کنار مردم ونزوئلا باشید.»

دولت ترامپ پیام مشابهی را به سایر دولت‌ها داده و از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بانک‌های خارجی و شرکت‌های خارجی خواسته تا روابط خود را با ونزوئلا قطع کنند.آبرام توضیح داد که رویکرد آمریکا یک رویکرد هشداردهنده است.

گفتگوها با هند در حالی انجام می‌شود که ایالات متحده آمریکا و هم‌پیمانانش به دنبال حمایت از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گوایدو رئیس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌جمهور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خودخوانده ونزوئلا هستند و آن‌ها را تهدید می‌کنند تا تحریم‌های بیشتری را روی آن‌ها اعمال کنند. در حال حاضر بازار هند برای اقتصاد ونزوئلا بسیار حیاتی است؛ چراکه به عنوان دومین مشتری بزرگ این کشور محسوب می‌شود.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان