دیدبان

اظهارات دشمنان درباره محدودسازی قدرت موشکی ایران را نباید جدی گرفت

اظهارات دشمنان درباره محدودسازی قدرت موشکی ایران را نباید جدی گرفت

دیدبان؛ سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (دوشنبه ۲۰ اسفند) از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه در یادمان شهدای عملیات بیت المقدس در پادگان شهید حبیب اللهی اهواز بازدید کرد.

سردار غیب پرور در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برادران عزیز ما در نیروی با افتخار هوافضای سپاه امکانات مختلف خود اعم از موشکی و پهپادی را در «یادمان بیت‌المقدس» تعبیه و آماده بازدید کاروان‌های راهیان نور کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه، یک تدبیر بسیار خوب از سوی نیروی هوافضای سپاه و سازمان بسیج بود، افزود: در سایر یادمان‌ها آنچه را که مردم می‌بینند یادآوری هشت سال دفاع مقدس است اما در شهر موشکی، دستاوردهای علمی نظامی جمهوری اسلامی ایران در حوزه موشکی به نمایش گذاشته که موجب امیدآفرینی در دل مردم می‌شود. در همین ایام که هنوز با تعطیلات نوروز فاصله داریم، روزانه ۴ هزار نفر از این شهر موشکی بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه اظهارات دشمنان در خصوص توانمندی موشکی ایران، صحبت‌های جدیدی نیست، گفت: دشمنان طی ۴۰ سال گذشته همیشه چوب لای چرخ حرکت انقلاب اسلامی گذاشته‌اند.

سردار غیب پرور در پایان با بیان اینکه توانمندی موشکی کاملا بومی جمهوری اسلامی ایران جزو ثروت‌های معنوی ماست، گفت: اصولا نباید اظهارنظرهای دشمنان در خصوص محدودسازی قدرت موشکی ایران را جدی گرفت.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان