دیدبان

مردم دارای کوپن الکترونیکی ‌می‌شوند

مردم دارای کوپن الکترونیکی ‌می‌شوند

دیدبان؛ حسینعلی حاجی‌دلیگانی شامگاه شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی مالک اشتر در خصوص بحث تصویب FATF اظهار داشت: تصویب آن گل به خودی است و با توجه به شرایط فعلی، امکان دارد که رأی موافق نیاورد. اما اخیراً آقای روحانی در هیئت دولت گفته ‌که "مواظب باشید صدای مخالفی در رابطه با تصویب FATF در جامعه شنیده نشود" و علاوه بر این اگر تصویب نشود، دولت تمام ناکارآمدی‌های خود را به آن نسبت می‌دهد و به‌عبارتی فرار روبه‌جلو می‌کنند.

وی افزود: راه‌های برون‌رفت و بی‌اثر کردن تحریم‌ها وجود دارد، اما جریانی را در جامعه راه انداخته‌اند که مردم به این نتیجه برسند که دیگر کاری از پیش نمی‌توان برد. سه ماه است قاچاق در کشور انجام می‌شود که اصلاً توجهی هم به آن نیست و در مقابل آن رئیس جمهور گفتند که علت ارزانی است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی خسته کردن مردم را هدف نهایی دشمنان دانست و افزود:  14 میلیارد دلار برای معیشت و کالاهای موردنیاز مردم در نظر گرفته شده که امسال به‌اندازه 12 میلیارد دلار 25 قلم کالای ارزان به دست مردم برسد، اما یک میلیارد تأثیر مثبت هم در جامعه وجود ندارد.

حاجی‌دلیگانی تصریح کرد: برای رفع این مشکل در مجلس تصمیم بر آن شد که کوپن الکترونیکی صادر کنند و کالا به مردم بدهند و یا اینکه این مبلغ 14 میلیارد دلار را به حساب مردم بریزند.

قطب‌نمای دولتمردان به‌سمت غرب تنظیم شده است

وی در ادامه با اشاره به سرمایه‌گذاری‌ها و بی‌اثر کردن تحریم‌ها، گفت: بعد از قضیه برجام، دولت علی‌رغم تأکید مقام معظم رهبری که به شرق توجه بیشتری داشته باشد، متأسفانه عمل نکردند و حتی در منطقه هم به‌سراغ سوریه نرفتند تا زمانی که جهانگیری به سوریه رفت و شاهد هستیم که قطب‌نمای دولتمردان به‌سمت غرب تنظیم شده است.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان