دیدبان

سردار شادمانی: انتقال داعش به افغانستان به ضرر چین و روسیه هم هست

سردار شادمانی: انتقال داعش به افغانستان به ضرر چین و روسیه هم هست

دیدبان؛ سردار علی شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) درباره تلاش آمریکا برای انتقال داعش به افغانستان و شرایط امنیتی مرزهای شرقی کشور، گفت: دشمن امروز تلاش می‌کند تا همان توطئه داعش در عراق و سوریه را در افغانستان ادامه دهد که این اقدام  به ضرر چین و روسیه و تمام کشورهای منطقه است.

وی با بیان اینکه برخی سران ابله کشورهای عربی منطقه تامین مالی و پشتیبانی انتقال داعش به افغانستان را برعهده دارند، تاکید کرد: جمهوری اسلامی، داعش و اربابانش را شکست خورده تلقی می‌کند. این قبیل  اقدامات به نوعی دست و پا زدن است تا شاید بتوانند به برخی اهداف‌شان برسند که هرگز نخواهند توانست زیرا پیکره داعش منهدم و بی تاثیر شده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص)، افزود: همانطور که دشمنان هم گفته‌اند، داعش را خودشان ایجاد کرده‌اند و آنها را در سوریه و عراق توسعه دادند و منافع ملی این کشورها را مخدوش کرده و به خطر انداختند اما نتیجه‌ای نگرفتند.

سردار شادمانی ادامه داد: دشمنان به سرکردگی شیطان بزرگ امریکا، از ابتدای انقلاب تاکنون منافع‌شان را در خطر دیده‌اند و صدها توطئه امنیتی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی برای ما تدارک دیده‌اند و دائم درصدد دشمنی با جمهوری اسلامی هستند.

وی ادامه داد: دشمن هیچ‌گاه دست از توطئه و دشمنی بر نمی‌دارد و دائم دنبال تفرقه افکنی است.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان