دیدبان
سردار سلامی:

گام دوم انقلاب، نوبت تعقیب دشمن است

گام دوم انقلاب، نوبت تعقیب دشمن است

دیدبان؛ سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در شانزدهمین مجمع عمومی خیرین سلامت موسسه امدادگران عاشورا، اظهار داشت: هر جامعه‌ای با قلب‌های خود زندگی می‌کند و قلب‌هایی که استوار باشند و نشکنند، جامعه را سرپا و پیروز نگه می‌دارند و کسانی که به دیگران کمک می‌کنند، کار نبوی می‌کنند.

وی با اشاره به فلسفه غرب و فلسفه اسلامی، گفت: در غرب وقتی علم پیشرفت می‌کند، ظرفیت انهدام بشر به وجود می آید و بمب اتم و سلاح‌های شیمیایی ساخته می‌شود.

سردار سلامی با طرح این سوال که چرا وقتی آمریکا اقتصاد اول جهان است، با چهل میلیون نفر زیرخط فقر روبروست، عنوان کرد: تمام تلاش ترامپ این است که به قیمت فقیر شدن تمام جهان، آمریکا را دوباره به اوج برگرداند.

ایران اگرچه در تحریم است، اما فعالیت و نشاط در آن جریان دارد و مردم برای زدودن فقر از چهره محرومان همه تلاش‌های خود را به کار می‌گیرند و اجازه نمی دهند ناامیدی بر چهره جامعه بنشیند. ایران اسلامی به دنبال احیای بشریت است.

دشمنان تلاش دارند که جامعه ما شکسته، ناامید و مضطرب باشد، اما آنان بدانند که مردم ما محکم و مومن هستند و علیرغم تیرهایی که دشمنان به سوی ما پرتاب می‌کنند، ایستاده و از شرافت و عزت خود دفاع می‌کنند و به دنبال تحقق این هستند تا بشریت را از اسارت نجات دهند. در جنگ اقتصادی تحمیل شده از سوی دشمن، باید همه با هم نقش داشته و حضور داشته باشیم. انفاق در این مسیر به مانند یک عملیات جهادی است. اگر می‌خواهیم نجات یابیم با توجه به قرآن باید انفاق کنیم و از هیچ دشمنی نترسیم. رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که از دشمنان نهراسید و ما پیروزیم. در گام اول اتقلاب دشمن را متوقف کردیم و اکنون در گام دوم انقلاب نوبت تعقیب دشمنان است.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان