دیدبان

هشدار وقوع سیلاب در ۸ استان

هشدار وقوع سیلاب در ۸ استان

دیدبان؛ امروز جمعه 10 اسفند سازمان هواشناسی کشور در استان های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، خراسان جنوبی، سیستان وبلوچستان، هرمزگان و کرمان آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها را پیش بینی کرده است.

همچنین ارتفاعات و جاده های کوهستانی  واقع در زاگرس، البرز و ارتفاعات شمال شرق به ویژه استان های چهارمحال و بختیاری، لرستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، شمال کرمانشاه، زنجان، قزوین، البرز، تهران، شمال سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش برف  و کولاک، کاهش دید  و لغزندگی جاده ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و کاهش دید و کیفیت هوا در استان های سیستان و بلوچستان و شرق کرمان روی می‌دهد.

فردا شنبه 11 اسفند نیز در استان های خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها وجود دارد.

سازمان هواشناسی کشور توصیه کرده تمهیدات لازم از سوی سازمان های ذیربط جهت کاهش خسارات احتمالی در نظر گرفته شود و هموطنان  از تردد  غیرضروری در جاده های کوهستانی منتهی به  این  مناطق  و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کرده و در صورت تردد، تجهیزات کامل زمستانی را به همراه داشته باشند.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان