دیدبان
سرلشکر صفوی:

ایران در ۴۰ سال به اندازه ۱۰۰ سال قبل از انقلاب پیشرفت کرده است

ایران در ۴۰ سال به اندازه ۱۰۰ سال قبل از انقلاب پیشرفت کرده است

دیدبان؛ سرلشکر سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور رهبر معظم انقلاب در شانزدهمین مجمع خیرین امدادگران عاشورا خطاب به خیرین حاضر در جلسه، اظهار کرد: کاری که برای خدا و برای مردم باشد هیچگاه جا نمی ماند و دچار مشکل نمی شود.

وی یادآور شد: خیریه امدادگران عاشورا برای خدمت به خلق خدا ایجاد شد، باید بدانیم که اگر چرخه فقر و بیماری با هم به وجود آید زندگی را از هم می پاشد.

صفوی با اشاره به ابتلاء ۱۱۰ هزار نفر به سرطان در کشور، تصریح کرد: آیا این همه سرطان به سبک زندگی ما بر می گردد و یا کم تحرکی؟ وزارت بهداشت باید بررسی کند. مردم ما همه از این وضعیت ناراضی هستند در حالیکه در ۴۰ سال گذشته به اندازه ۱۰۰ سال قبل از انقلاب در این حوزه پیشرفت داشتیم.

صفوی بیان کرد: عراق حدود ۳۰ یا ۴۰ سال از ایران عقب تر است. رئیس پالایشگاه اهواز گفت حاضریم پالایشگاه عراق را بسازیم. ما ۳۰ هزار متخصص در این حوزه داریم. ما توفیقات بزرگی در این مدت به دست آوردیم که یکی از آنها برخورداری از امنیت در کشور است.

وی بیان کرد: هنر کسانی که بار اصلی انقلاب بر دوش آنهاست، این هست که قسمتی از فکر، اندیشه و عمر خودشان را برای رضای خدا به کار ببندند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا در پایان خاطر نشان کرد: چهل سال است در معیارهای خودمان دنبال عاقبت به خیری می گردیم و در سه چیز این مهم را یافتیم که آنها شامل تقوی الهی، جهاد فی سبیل الله و خدمت به مردم محروم است.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان