دیدبان

ظریف از قبل تصمیمی بر استعفا نداشت

ظریف از قبل تصمیمی بر استعفا نداشت

دیدبان؛ ظهر امروز حسین‌علی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران، درباره استعفای ناگهانی وزیر امور خارجه اظهار کرد: همان‌گونه که می‌بینید من در خوزستان هستم و هنوز از دو روز قبل تا به حال آقای ظریف و آقای روحانی را ندیده‌ام و نمی‌توانم درباره استعفای وزیر امور خارجه اظهار نظر دقیقی داشته باشم.

وی افزود: من هم این خبر را در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شنیده‌ و دیده‌ام و به خبرنگاران هم توصیه می‌کنم این مسئله که تصمیمی از قبل مبنی بر استعفا گرفته شده را زیاد جدی نگیرند.

معاون پارلمانی، حقوقی و امور مجلس رئیس‌جمهور گفت: این موضوع به‌طور مستقیم به رئیس جمهور مربوط است و وی باید در این باره تصمیم بگیرد اما واقعا در جریان جزئیات استعفای آقای ظریف نیستم و باید از نزدیک وی را ببینم.

وی در پاسخ به این پرسش که طرح و برنامه دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم چیست، عنوان کرد: هیأت دولت حداقل در هفته 2 بار جلسه دارد که عمده مباحث مطرح شده در این جلسات درباره موضوع معیشت و اشتغال مردم است و توسعه کشور و کاهش آثار تحریم‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

امیری گفت: باید بدانیم که در یک نبرد تمام عیار اقتصادی-رسانه‌ای با آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع منطقه هستیم که آن‌ها به‌دنبال ناامید کردن و سلب اعتماد مردم هستند ولی هرگاه مردم صرف نظر از اختلاف نظرهای سیاسی و قومی، متحد بوده‌اند مشکلات را پشت سر گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: ثبات در اقتصاد کشور در حال ایجاد شدن است و اوضاع رو به بهبود است؛ به‌نظرم از این بحران‌ها عبور خواهیم کرد به شرط اینکه مردم مثل همیشه از نظام و دولت حمایت کنند.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان