دیدبان

جهاد اسلامی: موشک‌های دقیقی در اختیار داریم

جهاد اسلامی: موشک‌های دقیقی در اختیار داریم

دیدبان؛ «ابوحمزه» سخنگوی «سرایا القدس» (گروهان‌های قدس) شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کرد، ‌این جنبش موشک‌های دقیقی در اختیار دارد و در صورت هر گونه حماقت دشمن صهیونیستی، این دشمن را غافلگیر خواهد کرد.

ابوحمزه گفت: آنچه به زور گرفته شده فقط با زور پس گرفته می‌شود، از تمامی کشورهای عربی و اسلامی می‌خواهیم در کنار ملت فلسطین و مظلومیت آن بایستند.

وی افزود: آنچه در مانور می‌بینید بخش کوچکی از توانایی‌ها‌یی است که در هر رویارویی آینده با دشمن اشغالگر دیده خواهد شد. رژیم اشغالگر ادعا می‌‌کند در جنگ‌های گذشته قدرت موشکی سرایاالقدس را از بین برده اما پاسخ، موشک‌ عسقلان و موشک‌هایی است که تمام شهرهای اشغالی را هدف قرار خواهد داد.

ابوحمزه سپس گفت، سرایاالقدس با مهندسان خود توانست موشک‌های خود را ارتقا دهد به نحوی که اکنون (برد آن) به قدس، تل‌الربیع (نام اصلی تل‌آویو)، نتانیا و بعد از آن می‌رسد. اولین موشکی که مقاومت فلسطین با آن تل‌الربیع  را هدف قرار داد، ساخت ایران بود.

سخنگوی شاخه نظامی جهاد اسلامی تصریح کرد، سرایا القدس، محور مقاومت و تمام آزادگان جهان، سدی محکم در برابر معامله قرن خواهند بود، رژیم اشغالگر صهیونیستی جایی در سرزمین فلسطین ندارد، یا از این سرزمین مبارک ناپدید می‌شود یا اینکه ضرباتی دردناک و سخت دریافت خواهد کرد.

ابوحمزه به موضوع تبادل اسرا هم پرداخت و گفت: آزادسازی اسرا وظیفه‌ای اخلاقی، انسانی و شرعی برای سرایاالقدس است و ما باید نظامیان صهیونیست را به اسارت بگیریم تا آنها را با اسرای خود، مبادله کنیم.

وی افزود، از آغاز تأسیس جمهوری اسلامی ایران تا به امروز، این نظام مقدس از نظر آموزشی، نظامی، مالی و غیره در کنار رزمندگان  فلسطینی بوده است. ایران در هر مراسمی که برگزار می‌شود از آرمان فلسطین حمایت می‌کند و آوارگان فلسطینی را یادآور می‌شود.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان