دیدبان

نفوذ به سیستم پهپادهای آمریکایی پاسخی به پررویی آنها بود

نفوذ به سیستم پهپادهای آمریکایی پاسخی به پررویی آنها بود

دیدبان؛ سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در حاشیه چهارمین جشنواره علمی سلمان فارسی و در جمع خبرنگاران، با اشاره به نفوذ به سیستم پهپادهای آمریکایی توسط سپاه، گفت: زمانی که آمریکایی‌ها به عراق آمدند گفتند این جنگ طولانی خواهد شد اما همت سپاه پاسداران با محوریت نیروی قدس موجب شد مدت زمان این جنگ به ۳ سال کاهش یابد.

وی افزود: اگر ما امروز این موضوع را بیان می‌کنیم به آن دلیل است که آمریکایی‌ها یک پررویی به خرج دادند و گفتند در صنایع موشکی ما قطعات معیوب فرستاده‌اند.

سردار حاجی زاده تاکید کرد: ما این کار را کردیم تا به آنها بگوییم نه تنها نتوانستید به اهداف خود برسید بلکه ما به سیستم‌های شما نفوذ هم کرده‌ایم و این جواب آن پررویی آمریکایی‌ها بود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه همچنین گفت: بارها اعلام کردیم در هر بخشی که مشکل و وابستگی وجود دارد آمادگی کمک داریم و همانگونه که موشک تماما ایرانی تولید شده است، می‌توانیم تصمیم بگیریم پلت‌فرم ایرانی برای خودرو طراحی کنیم و به فرانسه و کشورهای دیگر اروپایی وابستگی نداشته باشیم. اخیرا عزیزان در بخش‌هایی از ساخت پالایشگاه مشکل داشتند و به ما مراجعه کردند و بخش‌های تحقیقاتی ما فعال شدند و ما تعهد کردیم آن قطعه پیچیده را برای آنها بسازیم.

مرتبط‌ها

نتیجه کنترل قیمت ماسک نایاب شدن آن بود

دانشمندان چینی:‌ "مورچه خوار پولکدار"؛ ناقل احتمالی ویروس کرونا به انسان است

بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق درباره حمله امروز به پایگاه «التاجی»

۸۵ درصد افرادی که کرونا می‌گیرند، بدون آنکه متوجه شوند خوب می‌شوند

ایرانیان مقیم چین، درگیری با بیماری کرونا

دستور رئیس‌جمهور افغانستان برای آزادی 1500 زندانی وابسته به طالبان