دیدبان

رئیس دفتر مقام معظم رهبری: به پشتوانه مردم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

رئیس دفتر مقام معظم رهبری: به پشتوانه مردم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

دیدبان؛ محمد محمدی گلپایگانی در آیین شکرانه بهره برداری از 41 هزار اشتغال مستقیم توسط ستاد اجرایی حضرت امام، اظهار کرد: تازه 22 بهمن را پشت سر گذاشته ایم، چگونه حضرت آقا (حضور میلیونی مردم در راهپیمایی) را پیش بینی می کنند و محقق هم می شود آنهم در این شرایط اقتصادی که قشر متوسط و زیر متوسط را تحت فشار قرار داده است.

وی با بیان این که چگونه است که در هوای سرد و بارانی این جمعیت به خیابان ها می آیند، یادآور شد: در روز راهپیمایی فردی به بنده گفت "به آقا بگویید قربان شما بروم" یا فردی دیگر می گفت " به آقا بگویید غصه نخورید" ما هستیم. 

وی با بیان این که به پشتوانه همین مردم دشمن نمی تواند هیچ غلطی کند، افزود: حضرت آقا در مرقد امام فرمودند امام راحل وقتی آمدند دو کار مهم انجام دادند؛ یکی براندازی نظام پوسیده شاهنشاهی و دوم تشکیل حکومت اسلامی.

وی با بیان این که فساد حاکم بر خانواده شاهنشاهی عامل سقوط آن بودند، گفت: پسر همین شاه که دست به خودکشی زد در وصیتنامه اش گفته بود مرام من زرتشتی است و وقتی مُردم،  جنازه مرا بسوزانید و خاکستر آنرا در دریای خزر بریزید.بدبخت بیچاره مرتد به هیچ چیزی اعتقاد نداشتند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب بیان کرد:  امام خمینی (ره) با تکیه بر اتحاد مردم مبارزه را شروع کرد و در فاصله 24 ساعت مانده به پیروزی انقلاب، همافران نیروی هوایی در مدرسه رفاه با لباس رسمی و کارت شناسایی در دست با امام بیعت کردند. این کار کمر رژیم شاهنشاهی را شکست چون شاه مخلوع بیشترین سرمایه گذاری را روی نیروهای مسلح کرده بود.

محمدی گلپایگانی افزود: همافران با آن که می دانستند این کار آنها خطرناک  است با امام بیعت کردند. 

 

مرتبط‌ها

ایستگاه انقلاب 11

زوایای ناآشنای مرد خاکستری دولت

در جستجوی ترکیبی از خیانت و خباثت

آیا جمهوری اسلامی به مفاهیم اصلی وجودی خود پایبند بوده است؟

دولت رمّالان

سرافراز؛ مُهره تخریب سازمان اطلاعات سپاه