دیدبان

رهبر معظم انقلاب: لبخند دشمن هم از سر دشمنی است

رهبر معظم انقلاب: لبخند دشمن هم از سر دشمنی است

دیدبان؛ هم‌زمان با سالگرد قیام مردم تبریز در 29 بهمن 1356، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم استان آذربایجان شرقی، صبح امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح زیر است:

**من در پایان بیانیه [اخیر]، از مردم برای راه‌پیمایی 22بهمن تشکر کردم لکن این تشکر خیلی کمتر از چیزی است که حق مردم ایران است. ملت ایران در 22بهمن کار بزرگی را انجام دادند. بنا بر گزارشی که دادند تقریباً در همه‌ی کشور، جمعیت بیشتری آمده بوده است. البته دشمنان کتمان می‌کنند که میلیون‌ها نفر به خیابان آمدند، اما این را می‌فهمند و همه می‌دانند ملتی که این‌جور در صحنه است، دشمن هیچ آسیبی نمی‌تواند به او برساند. خدا مردمی را که این‌جور از کشور خود دفاع می‌کنند، مورد لطف و مرحمت قرار می‌دهد. یک عده هم خودشان ضعیف شده‌اند و می‌گویند انقلاب ضعیف شده؛ آنان ضعف‌های خود را به ملت نسبت می‌دهند.

**یک نکته درباره‌ این جوانانی که در راه امنیت کشور جان خود را فدا کردند بگویم: این حوادث باید ما را آگاه کند که امنیت به چه قیمتی به دست می‌آید.

**برخی کسانی که از امنیت کشور استفاده می‌کنند و کار و ورزش و... خود را انجام می‌دهند و بعد نمکدان می‌شکنند، بدانند امنیت از این راه به‌دست می‌آید. یادمان نرود که امنیت چطور به دست می‌آید. 22بهمن با این عظمت با امنیت به پایان رسید.

**درود خدا بر آن‌ها و درود خدا بر ملت شهیدپرور اصفهان که آن تشییع را به راه انداختند. درود خدا بر سپاه پاسداران و همه‌ی عناصر حافظ امنیت و نیروی انتظامی و دیگران.

** مسئولان، دوست و دشمن را بشناسند و فریب نخورند. دشمن گاهی دندان نشان می‌دهد، گاهی مشت می‌زند و گاهی لبخند می‌زند؛ این‌ها فرقی ندارند و لبخند آن‌ها هم از سر دشمنی است. در دل‌های نجس و سرشار از کینه‌ی آن‌ها نسبت به اسلام و جمهوری اسلامی «دشمنی» است. دشمنی آمریکا که آشکار است؛ اروپایی‌ها هم امروز خدعه می‌کنند. من نمی‌گویم چه کار کنند، اما مسئولان مواظب باشند مخدوع نشوند و فریب نخورند. به نام اینکه حالا یک کاری بکنیم، کشور را دچار مشکل نکنند؛ بدانند دست خدا بالای دست‌هاست.

مرتبط‌ها

ایستگاه انقلاب 11

زوایای ناآشنای مرد خاکستری دولت

در جستجوی ترکیبی از خیانت و خباثت

آیا جمهوری اسلامی به مفاهیم اصلی وجودی خود پایبند بوده است؟

دولت رمّالان

سرافراز؛ مُهره تخریب سازمان اطلاعات سپاه