دیدبان

انتقام خواهیم گرفت

انتقام خواهیم گرفت

دیدبان؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جمع مردم بندر لنگه بیان داشت: خدا را سپاس می‌گویم که برای چندمین نوبت در دولت یازدهم و دوازدهم به من توفیق داد تا در محضر مردم مهمان‌نواز، خونگرم و مرزدار جمهوری اسلامی باشیم و امروز بسیار خوشحالم که قولی که در سفر قبل داده بودم که در سفر بعدی به غرب استان سفر خواهم کرد الحمدلله آن قول محقق شد.

وی ادامه داد: ما در سفر قبلی تصمیمات مهمی برای شرق استان هرمزگان به خصوص جاسک گرفتیم که در حال اجراشدن است. در این سفر برای غرب استان که اهمیت بسیار زیادی دارد، تصمیماتی گرفته می‌شود.

رئیس جمهور اظهار داشت: برای ما این استان به عنوان یک استان مهم و استراتژیک مطرح است. استانی که بیش از ۹۰۰ کیلومتر مرز ساحلی دارد و دارای ۱۴ جزیره بسیار مهم است و جایگاه استراتژیکی مثل تنگه هرمز در این استان قرار دارد و مردم بندرلنگه، مردمی بسیار باسابقه و با تمدن هستند که تمدن در این منطقه به چند هزار سال برمی‌گردد و روزگاری این منطقه محل رفت و آمد دریایی آن یکی از مناطق مهمش، بندر لنگه بود که یکی از تصمیمات این سفر توسعه این بندر خواهد بود.

روحانی تصریح کرد: درود و سلام بر شهدایی که در روز چهارشنبه به دست خون‌آشامان روحشان به جنان پرواز کرد، در برابر آنها تعظیم کنیم. مردان استواری که برای دفاع از سرزمین ‌ما و مرزهای ما برای امنیت و آرامش مردم ما، مرزبانی شرق ایران را به جان خریدند و آن ثوابی که خداوند برای مرزبانان قرار داده شامل حال آنهاست. آنها در این مسیر به دست تروریست‌هایی که به هیچ عنوان معیارهای انسانی را مدنظر ندارند، شربت شهادت نوشیدند و جان به جان‌آفرین تسلیم کردند.

وی افزود: ملت ما بی‌تردید انتقام خون این شهیدان را خواهد گرفت. ما نخواهیم گذاشت که مزدورانی که به پاسداران عزیز و مرزبانان غیور ما و به آنهایی که امنیت کشور بر دوش آنهاست، حمله ور شود و از دست انتقام الهی و مردم ایران بتوانند فرار کنند.

رئیس جمهور تأکید کرد: ما در این منطقه یک روابط برادرانه و صمیمی با همه منطقه را می‌خواهیم. هیچ‌گاه آغازگر تجاوزی در کل منطقه نبودیم، آن روز که عفلقیان به ما حمله کردند، به سایر همسایگانمان گفتیم که ایران از پس این حمله برمی‌آید و دشمن را شکست خواهد داد، اما این مزدوران در این منطقه بدانید برای شما آورنده امنیت نخواهند بود. آنها به صدام عفلقی تکیه کرده بودند و فکر می‌کردند او به آنها امنیت می‌دهند.

مرتبط‌ها

ایستگاه انقلاب 11

زوایای ناآشنای مرد خاکستری دولت

در جستجوی ترکیبی از خیانت و خباثت

آیا جمهوری اسلامی به مفاهیم اصلی وجودی خود پایبند بوده است؟

دولت رمّالان

سرافراز؛ مُهره تخریب سازمان اطلاعات سپاه