دیدبان

تروریست‌های جنایت زاهدان در حمایت پاکستان هستند

تروریست‌های جنایت زاهدان در حمایت پاکستان هستند

دیدبان؛ سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران طی سخنانی با اشاره به حمله تروریستی به نیروهای سپاه در جاده خاش - زاهدان، گفت:  خداوند دشمنان ما را احمق آفریده است و آنها نمی‌دانند خون شهید چه اثری دارد.

وی افزود: خون شهید بدون تردید باعث تقویت و عمق بخشی به حیات معنوی جامعه می‌شود و اثر خون شهید در حرکت الهی انقلاب اسلامی اثر تحریک کننده، سازنده و مقاوم‌کننده دارد.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: دشمنان مطمئن باشند همرزمان این شهدا و همه کسانی که با مردم عهد بسته‌اند که امنیت مردم را برقرار کنند، عزم‌شان در دفاع و وارد کردن ضربه محکم‌تر به دشمنان راسخ‌تر می‌شود.

سرلشکر جعفری تصریح کرد: اراده جمهوری اسلامی من بعد با اثر خون این شهدا قوی‌تر می‌شود و آن صبری که در گذشته نظام در برابر توطئه‌ها و دولت‌های مرتجع منطقه بخصوص عربستان و امارات که با دستور آمریکا و رژیم صهیونیستی دست به این اقدامات می‌زنند، متفاوت بوده و ما حتما اقدامات جبرانی انجام خواهیم داد.

وی خطاب به دولت پاکستان اظهار داشت: دولت پاکستان که این ضد انقلاب‌ها و عناصر خطرناک برای اسلام را پناه داده و می‌داند محلشان کجاست و اینها تحت حمایت نیروهای امنیتی پاکستان هستند، باید نسبت به این جنایتی که صورت گرفته، پاسخگوی قطعی باشد؛ بدون تردید اگر آنها را مجازات نکند در آینده نزدیک اقدامات جبرانی ما روی این نیروی ضدانقلاب انجام خواهد شد و دولت پاکستان هم هرچه می‌بینید آثار و پیامدهای حمایتش از این گروه ضد انقلاب خواهد بود و همانطور که رئیس جمهور گفت برخورد ما با گذشته متفاوت خواهد بود و دولت پاکستان باید نحوه برخوردش با این گروه را تغییر دهد.

مرتبط‌ها

ایستگاه انقلاب 11

زوایای ناآشنای مرد خاکستری دولت

در جستجوی ترکیبی از خیانت و خباثت

آیا جمهوری اسلامی به مفاهیم اصلی وجودی خود پایبند بوده است؟

دولت رمّالان

سرافراز؛ مُهره تخریب سازمان اطلاعات سپاه