دیدبان

آغاز توزیع اینترنتی سبد گوشت و مرغ تنظیم بازاری

آغاز توزیع اینترنتی سبد گوشت و مرغ تنظیم بازاری

دیدبان؛ مصطفی مظفری مدیر یکی از سامانه های اینترنتی توزیع گوشت تنظیم بازاری اظهار کرد: از 22 بهمن ماه سال جاری فعالیت فروشگاه اینترنتی عرضه گوشت تنظیم بازاری «یخچال» با آدرس yakhchaal.com و yakhchal.ir آغاز شده است.

وی افزود: مردم برای خریداری محصولات تنظیم بازاری از این سایت باید ابتدا به سایت یاد شده مراجعه  و ثبت نام کنند و بعد از احراز هویت آنها  میتوانند سبد محصولات پروتئینی شامل سه عدد مرغ و دو قطعه گوشت را دریافت کنند.

مدیر یکی از سامانه اینترنتی توزیع گوشت تنظیم بازاری، ادامه داد: وزن مجموع مرغ و گوشتی که در این بسته قرار دارد به ترتیب 5 و 3 کیلو گرم است که ما آن را دربستهای تحت عنوان سبد خانواده جمع آوری کرده و آن را طی 24 ساعت تا 48 ساعت آینده به مشتریان تحصول میدهیم.

وی تصریح کرد: قیمت هر کیلوکرم گوشت سردت منجمد گوساله 28 هزار و 500 تومان است، ران منجمد گوساله 28 هزار تومان و مرغ 8 هزار و 900 تومان است و قیمت هر سبد 140 هزار تومان تا 160 هزار تومان بر اساس وزن ان متغییر است.

مظفری گفت: بر اساس تعاملی که با پست انجام شده است این شرکت  یک اتصال API خود را در اختیار ما قرار داده است تا از این طریق بتوانیم آدرس های اظهار شده را با کد پستی مطابقت بدهیم.

وی تصریح کرد: از روز گذشته 400 بسته توزیع شده است و در روزهای آینده این توزیع بر اساس حجمی که در اختیار ما قرار می‌گیرد در جریان خواهد بود.

مظفری گفت: در حال حاضر تنها در مناطق 16 تا 20 تهران توزیع انجام می‌شود اما در آینده به مناطق دیگر تهران نیز خدمات ارائه می‌شود. 

بر اساس اعلام شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران قرار بود فعالیت این سامانه از 18 بهمن ماه سال جاری آغاز شود اما این سامانه با چند روز تاخیر شروع به کار کرد و تنها محصولات منجمد پروتئینی شامل گوشت  و مرغ را در غالب یک بسته، عرضه می‌کند. 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن