دیدبان

حملات خمپاره ای رژیم صهیونیستی به سوریه

حملات خمپاره ای رژیم صهیونیستی به سوریه

دیدبان؛ شب گذشته (دوشنبه) ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست‌های تجاوزکارانه خود دوباره به خاک سوریه حمله کرد و برخی از مواضع را با آتش توپخانه در استان قنیطره هدف قرار داد.
یک منبع میدانی به جزئیات حملات اشاره کرد و افزود: ارتش رژیم صهیونیستی ۳ قبضه خمپاره به منطقه «الاحرش» در حومه منطقه «جباثا الخشب» و مزارع حومه شلیک کرد.

این منبع میدانی با بیان اینکه نقطه هدف قرار گرفته شده خط تماس میان کشور سوریه و مناطق تحت اشغال رژیم صهیونیستی است، گفت: حملات خمپاره‌ای امشب فقط خسارت‌های مالی برجای گذاشت.

وی تصریح کرد: خمپاره‌های ارتش صهیونیستی به سمت یک پست دیدبانی در حومه منطقه «الاحرش» در استان قنیطره در جنوب غرب سوریه شلیک شد که مناطق مرزی را رصد می‌کرد.
از مرکز استان قنیطره خبر می‌رسد، تانک‌های رژیم صهیونیستی نیز که در جولان اشغالی و نزدیکی‌های مرزهای مشترک با سوریه مستقر بودند یک بیمارستان متروکه را در شهر «قنیطره» هدف قرار دادند.

از حومه غربی استان قنیطره خبر می‌رسد، صهیونیست‌ها با چند خمپاره منطقه «تل الدرعیه» را هدف قرار دادند؛ این حملات هم خسارت‌های جانی برجای نگذاشت و فقط خسارت‌هایی مالی به دنبال داشت.

در حال حاضر، آرامش نسبی در منطقه برقرار شده و گفته شده نیروهای ارتش سوریه در استان قنیطره در آماده باش کامل قرار دارند و پدافند هوایی نیز آماده پاسخ گویی به حملات موشکی و هوایی رژیم صهیونیستی است.

حملات خمپاره‌ای رژیم صهیونیستی به برخی از مواضع نیروهای ارتش سوریه و بیمارستان متروکه در استان قنیطره، ۲۳ روز پس از حمله موشکی به استان دمشق صورت گرفت.

مرتبط‌ها

احمد دستمالچیان، کاردار پیشین ایران در عربستان

فادی جونی فعال فضای مجازی درباره آمار متبلایان به کرونا

آیا حملات اخیر آمریکا به عراق، غیر عادی و غیرقابل پیش‌بینی بود؟

دلیل اصلی کاهش مشارکت در  انتخابات مشکلات معیشتی بود نه کرونا

کاهش قیمت نفت بیشتر از همه ضرر عربستان و روسیه است نه ایران

توسعه‌طلبی‌های «اِسپارت خلیج فارس»