دیدبان

مردم در راهپیمایی نشان دادند که جلوتر از مسئولان هستند

مردم در راهپیمایی نشان دادند که جلوتر از مسئولان هستند

دیدبان؛ حسن بهرام‌نیا نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و لزوم خدمت رسانی مسئولان گفت: مردم روز گذشته نشان دادند که جلوتر از مسئولان هستند.

وی افزود: بخش زیادی از مردم، یک تا دو ساعت قبل از آغاز رسمی راهپیمایی ۲۲ بهمن در تمامی شهرهای کشور حضور پیدا کرده و با انقلاب اسلامی ایران، آرمان‌های امام و شهدا و مقام معظم رهبری بیعت مجدد کرده که می‌تواند پیام‌های بسیار زیادی داشته باشد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وقتی برخی خانواده‌ها نماز صبح خود را در راهپیمایی تهران و ساعت‌ها پیش از آغاز رسمی آن می‌خوانند مسئولی که مقداری انصاف داشته باشد می‌داند که این موضوع برای مسئولان وظیفه سنگینی در پی دارد. 

وی اظهار داشت: اگر مسئولی نتواند در مدت کوتاهی حضور پرشکوه مردم را پاسخ عملی و در جهت رفع مشکلات ندهد باید در پیشگاه ملت پاسخگو باشد ضمن اینکه آن مسئول باید در پیشگاه خداوند جواب حضور گسترده مردم که مشکلات مختلف اقتصادی، معیشتی، بیکاری و اشتغال را تحمل می‌کنند اما با این حال در راهپیمایی ۲۲ بهمن گسترده حضور پیدا می‌کنند بدهند.

بهرام‌نیا گفت: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که اگر مشکلی وجود دارد مربوط به اصل نظام نیست بلکه این مشکل مربوط به مسئولان کشور است لذا مسئولان باید به خود آمده و بدانند که مردم دست از انقلابشان بر نداشتند و آنها هم باید پاسخگوی محبت و حضور گسترده و با صلابت و با اقتدار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را بدهند.

وی تصریح کرد: ریشه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام عاشورا و کربلا و نتیجه خون هزاران شهید است. مردم ایران نشان دادند که در مقابل تحریم‌ها و گرانی و تورم و عوامل اصلی تحریم‌ها زانو نخواهند زد و ثابت قدم و استوار و رشید ایستاده و به دشمنان خواهیم گفت که انقلاب اسلامی ایران، رو به جلو و با پیشرفت حرکت می‌کند تا به اهدافش برسد.

نماینده مردم نهاوند مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان باید هوشیار و با وجدان باشند و پاسخگوی شهدایی که امروز در میان ما نبوده و به خاطر مظلومیت رهبر انقلاب و خانواده شهدا توجه بیشتری نسبت به مردم داشته و با اقدام انقلابی در این مسیر گام بردارد.

بهرام نیا گفت: مجلس و دولت باید با تعامل بیش از پیش و با اقدام جهادی و خیلی سریع، برنامه‌ریزی ویژه‌ای درباره رفع مشکلات معیشتی و اصلاح اقتصاد جامعه و کاهش تورم انجام دهیم و دهند که البته این برنامه ریزی باید کوتاه مدت باشد تا بخشی از مشکلات حل شود چرا که این فشار اقتصادی در حال حاضر کمر مردم را خم کرده است.

 

مرتبط‌ها

آغاز اجرای آزمایشی طرح «بازی و یادگیری» در مدارس ابتدایی تهران

معرفی ۲۲۵۰۰ بیکار در سال جاری برای مهارت آموزی

توزیع نامناسب بارندگی‌ در کشور

شهرداران راهکارهای عملی برای بهبود اداره شهرها ارائه کنند

گرچه نمرود هیزم آورده‌ست!

عدم اعتقاد مدیران شهری تهران به گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی و ملی!