دیدبان

محرومیت بیشتر با پالرمو!

محرومیت بیشتر با پالرمو!

دیدبان؛ ابوالفضل حسن‌بیگی، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون‌های پالرمو و«CFT»، در مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: الحاق ایران به کنوانسیون‌های «CFT» و «پالرمو»، باعث ایجاد محرومیت‌های بیشتری در شرایط تحریم، برای ایران می‌شود.

وی افزود: برخی اظهارنظرهای حامیان پیوستن به پالرمو و «CFT» در راستای ایجاد فشار بر مجمع تشخیص مصلحت برای تصویب این 2 کنوانسیون و در نهایت تسلیم در برابر دشمنان نظام است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه پیوستن به این 2 کنوانسیون تبعات سنگینی برای کشور خواهد داشت، ادامه داد: پیوستن به این کنوانسیون‌ها باعث مداخله در امور داخلی ایران از جمله امور مالی و اقتصادی می‌شود.

حسن‌بیگی اضافه کرد: دشمنان کشور می‌خواهند از طریق پیوستن به کنوانسیون‌های مذکور وارد سیستم بانکی و اقتصادی ایران شوند و به اطلاعات سری و محرمانه کشور دست یابند تا از این طریق بر کشور فشار بیاورند.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت‌ ملی خاطرنشان کرد: ظاهر پیوستن به این کنوانسیون‌ها فریبنده است، اما باطن دست‌اندازی به اقتصاد کشور ما و خروج ثروت ملی از کشور است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن