دیدبان

دعوت مراجع عظام تقلید به حضور پرشور ملت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

دعوت مراجع عظام تقلید به حضور پرشور ملت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

دیدبان؛ مراجع عظام تقلید در سخنرانی‌های اخیر خود ضمن برشمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته، عموم ملت را به حضور پرشور و یکپارچه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت کردند.

آیت‌الله‌ نوری‌همدانی در پیامی از ملت انقلابی ایران برای حضور پرشور در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن ماه دعوت کرد.

وی با اشاره به وفاداری ملت ایران نسبت به انقلاب افزود: مردم مسلمان، مکتبی و مذهبی ایران از ابتدا به ندای امام راحل لبیک گفتند چراکه برای مردم ثابت شده است که انقلاب اسلامی یک انقلاب دینی و مذهبی محسوب می‌شود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه مردم جلوی گلوله‌ها سینه سپر کردند و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سر دادند، اظهار کرد: مردم جان، خون و شهید دادند تا انقلاب اسلامی پایدار بماند چون انقلاب را یک انقلاب اسلامی و دینی می‌دانند.

وی ادامه داد: امسال نیز مردم عزیز ایران مانند سال‌های قبل با بصیرت بالای خود به ندای حضرت امام، رهبر انقلاب و شهدا لبیک خواهند گفت و با قدم‌های استوار و شعارهای کوبنده با وجود اینکه از نظر معیشتی در مضیقه هستند به میدان خواهند آمد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه مردم ایران با قدم‌های استوار در راهپیمایی 22 بهمن گام برخواهند داشت، ابراز کرد: ملت ایران دشمن را بهتر شناخته‌اند و در برابر دشمن با استقامت کامل ایستاده اند، از این رو راهپیمایی 22 بهمن پرشور تر و پرخروش تر از سال‌های گذشته انجام خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: بنده به عنوان سرباز امام عصر(عج) پا به پای مردم در این راهپیمایی دشمن شکن شرکت خواهم کرد تا دشمن بداند که انقلاب به راه خود با قدرت ادامه می دهد و زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) است.

آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: مردم انقلابی و بصیر ایران امسال نیز در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی به دهان دشمنان اسلام خواهند کوبید، ملت ایران با عقیده، آرمان، شور و خروش بیش از گذشته در صحنه حضور پیدا خواهند کرد.

ملت با عمل به وظیفه الهی حضوری پرشور را رقم می زنند

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا(س) بیان کرد: مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضوری پرشور خواهند داشت و این حضور یک وظیفه الهی، اجتماعی و وجدانی است.

وی نقش حضور ملت در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان را مورد توجه قرار داد و گفت: دشمن با بررسی میزان حضور مردم در راهپیمایی در می یابد که چه میزان تحریم ها و فشارهای اقتصادی اثر گذاشته و آیا این تحریم ها توانسته بین ملت و نظام فاصله ایجاد کند.

این مرجع تقلید یادآور شد: حضور مردم در این راهپیمایی دلیل بر این نیست که مردم مشکل نداشته و یا از وضع موجود رضایت دارند؛ مشکلات سر جای خود و دفاع از اصل نظام جای خود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در طول 40 سال گذشته طوفان‌های بسیاری را پشت سر گذاشته و از مشکلات و سختی‌های بسیاری عبور کرده است، یادآور شد: در دوران دفاع مقدس دشمنان هرچه در توان داشتند به صحنه آوردند ولی نتوانستند به اهداف خود دست یابند. امروز هم فشارها و تحریم‌هایی که وارد می کنند مانند آن دوران نیست و کشور ما مشکلات را می تواند پشت سر بگذارد.

آیت الله مکارم شیرازی رمز موفقیت در دوران دفاع مقدس را وحدت و انسجام بین ملت دانست و تاکید کرد: رمز دیگر خلوص نیت بود و مردم در آن دوران به منافع شخصی فکر نمی کردند البته امروز شاهد هستیم توجه به منافع شخصی زیاد شده و بروز اختلاس و قاچاق و فروش اجناس تقلبی نشان از منفعت طلبی است.

وی تصریح کرد: اگر امروز نیز مانند دوران دفاع مقدس وحدت و انسجام ملی حفظ شده و فقط به فکر منافع شخصی نباشند از مشکلات عبور کرده و دشمنان نیز به نتیجه ای نخواهند رسید.

ملت پرشورتر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند

آیت الله جوادی آملی در درس تفسیر قرآن در مسجد اعظم قم تاکید کردند: بر همه لازم است با جان و تمام توان خود راه شهدا و امام راحل را ادامه دهند لذا بر همگان لازم است در راهپیمایی عظیم ۲۲بهمن امسال پرشورتر از قبل شرکت کنند.

این مرجع تقلید گفت: کشوری که با خون پاک شد باید میوه خوب بدهد، مسئولان کشور باید میوه طیب و طاهر از این انقلاب که همان خدمت به مردم است، بدست آوردند .

مرتبط‌ها

آغاز اجرای آزمایشی طرح «بازی و یادگیری» در مدارس ابتدایی تهران

معرفی ۲۲۵۰۰ بیکار در سال جاری برای مهارت آموزی

توزیع نامناسب بارندگی‌ در کشور

شهرداران راهکارهای عملی برای بهبود اداره شهرها ارائه کنند

گرچه نمرود هیزم آورده‌ست!

عدم اعتقاد مدیران شهری تهران به گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی و ملی!