دیدبان

راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن شکن است

راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن شکن است

دیدبان؛ ضیا الله اعزازی ملکی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در خصوص حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و خنثی کردن طرح های دشمنان علیه جمهوری اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سال جاری از همه سال‌ها حساس تر و مهم تر است و باید به دلیل این اهمیت مشتی که بر دهان استکبار جهانی می‌زنیم محکم‌تر از سال‌های گذشته باشد. 

وی افزود: مردم از مسئولین کشورمان بسیار جلوتر بوده و به خوبی حساسیت ۲۲ بهمن سال 97 را جدی تر از سالهای قبل می‌دانند و به نظرم حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن میلیونی‌تر از سالهای گذشته خواهد بود.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم با حضور جدی و گسترده در ۲۲ بهمن و تجدید بیعت با ولایت فقیه و آرمان‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پاسخ قاطعی به دشمنان انقلاب اسلامی خواهند داد.

وی با اشاره به فشارهای اقتصادی و سیاسی دشمنان علیه جمهوری اسلامی گفت: با آنکه مردم تحت فشار اقتصادی بود و آمریکا و غرب و اذنابش در حال تهدید و تحریم و ارعاب نظام ما هستند ولی مردم به خوبی می‌دانند همه این فشارها برای انحراف و منصرف کردن نظام جمهوری اسلامی و مردم از اقدامات، اهداف و آرمان های جمهوری اسلامی و انقلاب کشورمان هستند اما مردم ایران کاری خواهند کرد که آنان از کرده‌های خود پشیمان شوند.

اعزازی ملکی از مسئولین نظام جمهوری اسلامی خواست حالا که مردم برای رضای الهی و حصول اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی به میدان آمده‌اند بهتر است مدیران و مسئولین کشور اهتمام جدی‌تری در خصوص رفع مشکلات مردم به خرج داده و بیش از پیش پا در رکاب مردم باشند.

وی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن قطعاً منجر به افزایش بیشتر اتحاد ملی و انسجام اقشار مختلف جامعه خواهد شد چرا که این راهپیمایی هرساله چنین کاری را کرده و خواهد کرد ضمن اینکه امیدوارم یک صدا شدن همه زعمای قم و افراد برجسته سیاسی بر لزوم گسترده بودن و متفاوت بودن راهپیمایی ۲۲ بهمن سالجاری تاکید دارند برای رفع مشکلات کشور هم اینگونه عمل کنند و بار بر دوش مردم را بردارند. 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن