دیدبان

لزوم تسریع راه‌آهن چابهار-زاهدان- مشهد

لزوم تسریع راه‌آهن چابهار-زاهدان- مشهد

دیدبان؛ وزیر راه و شهرسازی صبح امروز با هدف بازدید از پروژه‌های استان سیستان و بلوچستان در راس هیأتی وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان شد‌.

محمد اسلامی‌ ضمن تبریک ایام فرخنده دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌ اظهار داشت: توفیقی حاصل شد تا به عنوان وزیر راه و شهرسازی برای دومین مرتبه در سال جاری به استان سیستان و بلوچستان سفر کنم.  

وی افزود: در این سفر پروژه‌های واقع در شمال استان مورد بازدید قرار خواهد گرفت، تعدادی پروژه افتتاح و عملیات اجرایی چند پروژه دیگر آغاز خواهد شد.

اسلامی تصریح کرد: توسعه محور شرق کشور به دلیل تاثیر‌گذاری بر رونق اقتصادی ایمن منطقه به ویژه استان سیستان و بلوچستان، یکی از اولویت‌ها و اقدامات اساسی وزارت راه و شهرسازی و دولت محسوب می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی‌ بیان داشت: بر همین اساس تلاش می‌شود با رفع موانع پیشرفت پروژه‌های استان سیستان و بلوچستان، سرعت توسعه پروژه‌ها به گونه‌ای حفظ شود که در زمان مقرر به سر انجام برسند.

اسلامی اضافه کرد: ساخت و توسعه راه‌آهن چابهار-زاهدان-مشهد (ایستگاه یونسی) با هدف برقراری جریان ترانزیت کالا در کریدور شماره ۴ در دستور کار قرار دارد.

بنابراین گزارش افتتاح محله شیرآباد زاهدان، شروع عملیات چهارم راه‌آهن زابل-زاهدان، افتتاح فاز یک خط انتقال آب نیمه به شهر جدید رامشار، افتتاح کمربندی لوتک در مسیر بزرگراه زاهدان-زابل، افتتاح ۱۳ کیلومتر از جاده ترانزیتی محمدآباد-میلک و پل بزرگ سیستان و شروع عملیات باند دوم بزرگراه زاهدان-خاش-چابهار به طول  ۱۹ کیلومتر از برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان سیستان و بلوچستان است.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن