دیدبان

دریادار سیاری: دیگران بدون حضور ایران نمی‌ توانند تصمیمی در منطقه اتخاذ کنند

دریادار سیاری: دیگران بدون حضور ایران نمی‌ توانند تصمیمی در منطقه اتخاذ کنند

دیدبان؛به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (چهارشنبه) در نشست صمیمی فرماندهان ارتش با مردم و اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب و حتی قبل از آن تهدیدات دشمن استکباری نسبت به انقلاب اسلامی آغاز شد.

وی با اشاره به راهبردهای دشمن برای شکست انقلاب، افزود: اختلافات قومی و مذهبی در اقصی نقاط کشور، ترور، منزوی کردن جمهوری اسلامی ایران، حمله مستقیم نظامی در طبس، تحمیل جنگ، اعمال انواع تحریم ها، فتنه در سال ٧٨ و ٨٨ و دی ماه ٩٦ از جمله استراتژی های شکست خورده دشمن در چهل سال گذشته است.

دریادار سیاری ادامه داد: عظمت انقلاب اسلامی تا به امروز حفظ شده است و علیرغم همه تهدیدات تمامیت ارضی کشور حفظ شد. در طول ٢٠٠ سال گذشته هرگاه جنگی اتفاق افتاد بخشی از خاک کشورمان جدا شد و فقط در دفاع مقدس است که تمامیت ارضی کشور حفظ شده است.

معاون هماهنگ کننده ارتش با تاکید بر اینکه امروز جایگاه جمهوری اسلامی ایران در نظام جهانی را نمی‌توان انکار کرد و جزو بازیگران اصلی منطقه است، گفت: امروز به قدرت منطقه ای تبدیل شده ایم و دیگران بدون حضور و مشارکت جمهوری اسلامی ایران نمی توانند تصمیمی در منطقه اتخاذ کنند.

وی در پایان تصریح کرد: همانگونه که برنامه های قبلی دشمن را با شکست مواجه کردیم، باید برای موفقیت در جنگ نرم و اقتصادی طرح ریزی کنیم تا این استراتژی دشمن را نیز با شکست مواجه کنیم.

مرتبط‌ها

ایستگاه انقلاب 11

زوایای ناآشنای مرد خاکستری دولت

در جستجوی ترکیبی از خیانت و خباثت

آیا جمهوری اسلامی به مفاهیم اصلی وجودی خود پایبند بوده است؟

دولت رمّالان

سرافراز؛ مُهره تخریب سازمان اطلاعات سپاه