دیدبان
11 میلیارد تومان برای تامین هزینه ها در جام ملتها اختصاص یافت

توضیح داورزنی از پرداختی ها به فوتبال

توضیح داورزنی از پرداختی ها به فوتبال

دیدبان؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اعلام کرد از ابتدای سال جاری، 27 میلیارد تومان کمک و چهار ونیم میلیون دلار ارز به فوتبال پرداخت کرده ایم که بسیار بیشتر از تعهد ابتدای سال وزارتخانه بوده است. 

داورزنی افزود: در این رابطه به پیشنهاد دکتر سلطانی فر وزیر ورزش وجوانان و موافقت معاون اول رییس جمهوری یازده میلیارد تومان در سه مرحله (دو و نیم، پنج و سه و نیم میلیارد) طی دو ماه جهت تامین هزینه های تدارکاتی و پشتیبانی و آماده سازی تیم ملی وهمچنین پاداش ورزشکاران در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفت  که تا اینجای کار هر آنچه که مربوط به وزارتخانه بوده تمام و کمال انجام شده است.
داورزنی ادامه داد: با توجه به آمادگی تیم و اینکه تیم 8 سال در اختیار سرمربی و کادر فنی گرانقیمت خود بود، انتظار مردم قهرمانی این تیم در جام ملتها بود و ما پیش بینی پاداش این موفقیت را داشتیم تا در صورت قهرمانی بلافاصله پرداخت گردد.
معاون قهرمانی اضافه کرد: از نظر ارزی نیز از ابتدای سال تا اوایل مهر ارز مورد نیاز تیم ملی و فدراسیون فوتبال با نرخ  چهار و دویست تومان  و از مهر ماه تاکنون ارز یورو با نرخ بازار ثانویه و مجموعا به میزان چهار و نیم میلیون دلار در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفته است.
معاون قهرمانی در خصوص نتایج تیم ملی در جام ملتها آسیا گفت: درباره عملکرد تیم ملی و مسائل فنی، باید  فدراسیون پاسخگو باشد و قطعا به زودی این کار را انجام خواهد داد.
داورزنی تاکید کرد: برای آینده تیم ملی بهتر است فدراسیون ابتدا اهداف و برنامه های خود را تا جام جهانی و جام ملتهای پیش رو تبیین کند و براساس آن گزینه های سرمربیگری تیم ملی را شناسایی و پس از رسیدن به جمع بندی معرفی کند. قطعا وزارت از این فرایند تیم ملی و سرمربی معرفی شده همچون گذشته حمایت خواهد کرد.

مرتبط‌ها

آغاز اجرای آزمایشی طرح «بازی و یادگیری» در مدارس ابتدایی تهران

معرفی ۲۲۵۰۰ بیکار در سال جاری برای مهارت آموزی

توزیع نامناسب بارندگی‌ در کشور

شهرداران راهکارهای عملی برای بهبود اداره شهرها ارائه کنند

گرچه نمرود هیزم آورده‌ست!

عدم اعتقاد مدیران شهری تهران به گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی و ملی!