دیدبان

چه کسی به اشتباه اعلام کرده بود پوسته حصر شکسته شده است؟

چه کسی به اشتباه اعلام کرده بود پوسته حصر شکسته شده است؟

دیدبان؛ جعفری دولت آبادی دادستان تهران در هشتمین نشست دادستانی تهران با مدیران رسانه‌ها، که با حضور مدیران مسؤول و سردبیران روزنامه‌ها، روز یکشنبه سی ام دی ماه به ریاست وی برگزار شد گفت: برای فردی که به اشتباه اعلام کرده بود پوسته حصر شکسته شده است پرونده ای تشکیل شده و کیفرخواست آن هم صادر شده است.

اما این فرد کیست؟ ماجرا از آنجا آغاز شد که یکشنبه ۱۸ آذر ماه سال جاری بود که حسام‌الدین آشنا رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و مشاور ریاست جمهوری در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو از سوی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد بیان داشت: شک نکنید که شرایط آقای مهندس موسوی بسیار تغییر کرده، حصر برداشته نشده اما از نظر من تا برداشته شدن حصر تنها یک پوسته باقی مانده است. آن چیزی که باید توسط دولت یا رئیس شورای عالی امنیت ملی اتفاق بیفتد، اتفاق افتاده است. اما امیدواریم آنچه باقی مانده نیز به دعای شما و همت کسانی که حاضر شدند در این مسیر هزینه دهند، برداشته شود.

آشنا مشاور رئیس جمهور فعالیت‌های زیادی در فضای مجازی دارد و به نوعی علاقه‌مند است ضمن حمایت از همه اتفاقات حول دولت در مورد هر موضوعی نیز اظهار نظر کند که حتی گاهی باعث رویارویی وی با وزرای سابق و فعلی تدبیر و امید هم شده است . به هر حال باید نشست و دید ایا این اتفاق می‌تواند پایانی بر ماجراجویی‌های آقای مشاور باشد یا خیر؟

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن