دیدبان

جاسوسی از فرماندهان حماس لو رفت

جاسوسی از فرماندهان حماس لو رفت

دیدبان؛ نبرد امنیتی میان مقاومت فلسطین و دشمن صهیونیستی از زمان عملیات ناموفق کماندوهای این رژیم در غزه ادامه دارد و مقاومت این بار موفق شد توطئه‌ای که با هدف جاسوسی از فرماندهان عالی‌رتبه برنامه‌ریزی شده بود، خنثی کند.
روزنامه «الاخبار» به نقل از منابع آگاه وابسته به امنیت مقاومت فلسطین نوشت، دشمن صهیونیستی تلاش کرده با دستگاه‌های پیشرفته از «مروان عیسی» یکی از فرماندهان عالیرتبه گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس جاسوسی کند. اما امنیت مقاومت موفق شده این دستگاه را که در نزدیکی منزل عیسی کار گذاشته شده بوده، از کار بیندازد.

در ادامه این گزارش آمده، نحوه کار دستگاه مذکور که رو به منزل مروان عیسی در اردوگاه «البریج» کار گذاشته شده بود، به این صورت بوده که امواج صوتی را از این منزل دریافت، سپس برای دستگاه‌های گیرنده در داخل اراضی اشغالی پخش می‌کرده است. این یک تحول در جاسوسی صهیونیست‌ها به شمار می‌رود و  شیوه جاسوسی به این شکل مرسوم نبوده است.
بر اساس گزارش الاخبار، مقاومت موفق شد «مزدوری» که این دستگاه جاسوسی را در منطقه مذکور و مناطق دیگر کار گذاشته بود، بازداشت کند. هم‌زمان امنیت مقاومت، دستگاه جاسوسی دیگری که یک «مزدور» دیگر در خودروی محافظ مروان عیسی کار گذاشته بود، دستگیر کرد. این «مزدور» اعتراف کرده دستگاه را از رژیم صهیونیستی دریافت کرده است.

پس از عملیات ناموفق کماندوهای رژیم صهیونیستی در غزه حدود دو ماه پیش 45 جاسوس در نوار غزه بازداشت شدند؛ تعدادی از آنها اذعان کردند که تحرکات فرماندهان ارشد القسام و «سرایا القدس» (شاخه نظامی جهاد اسلامی) را زیر نظر داشته‌‌اند.
رژیم صهیونیستی مدعی است - مروان عیسی که از بازوهای اجرایی «محمد الضیف» فرمانده کل القسام است- ایده حفر تونل‌های مقاومت و ایجاد یگان کماندوهای دریایی را داده و اقدام به برقراری روابط با ایران کرده است.

مرتبط‌ها

احمد دستمالچیان، کاردار پیشین ایران در عربستان

فادی جونی فعال فضای مجازی درباره آمار متبلایان به کرونا

آیا حملات اخیر آمریکا به عراق، غیر عادی و غیرقابل پیش‌بینی بود؟

دلیل اصلی کاهش مشارکت در  انتخابات مشکلات معیشتی بود نه کرونا

کاهش قیمت نفت بیشتر از همه ضرر عربستان و روسیه است نه ایران

توسعه‌طلبی‌های «اِسپارت خلیج فارس»