دیدبان

داورزنی: انتظار بهترین نتیجه ممکن را داریم

داورزنی: انتظار بهترین نتیجه ممکن را داریم

دیدبان؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان, محمدرضا داورزنی در جمع مسئولان و کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران با تقدیر از موفقیت‌های تیم ایران در دور اول جام ملت‌های آسیا گفت: شما نمایندگان محبوب ورزش ایران در این رویداد مهم آسیایی هستید و ایرانیان علاقمندان بسیاری در کشور و جای جای جهان پیگیر نتایج تیم ملی ایران هستند.

وی ادامه داد: به اینجا آمده‌ام که از نزدیک از تلاش‌های فدراسیون فوتبال و سرمربی پر تلاش و کادر فنی و بازیکنان ارزشمند تیم ملی تشکر کنم. تیم ملی فوتبال ایران مورد حمایت کشور، مردم و دولت است و انتظار همه از این تیم و سرمربی موفق آن ادامه روند موفقیت‌هاست و امیدوارم مانند گذشته بتواند دل مردم را شاد کند و بهترین نتیجه ممکن را در چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به ارمغان آورد.

در این نشست که بعد از بازی ایران و عراق در هتل اقامت تیم ایران برگزار شد, داورزنی تصریح کرد: امشب اینجا هستم تا مطابق وعده‌ای که داده بودیم پاداش صعود تیم ملی از مرحله نخست را که با پیگیری‌های آقای سلطانی‌فر, وزیر ورزش و موافقت آقای جهانگیری‌ معاون اول محترم رئیس جمهور آماده شد در اختیار سرپرست تیم قرار دهم و امیدوارم شاهد ادامه روند موفقیت‌های تیم ایران باشیم.

در این دیدار یک ساعته کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران نیز توضیحاتی درباره ادامه راه و شرایط تیم ملی ایران ارائه کرد.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟