دیدبان

همه با هم بسیج سازندگی

همه با هم بسیج سازندگی

دیدبان؛ احسان‌الله رضاپور رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی استان در سال جاری، اظهار داشت : گروه‌های متعدد جهادی از اقشار مختلف برای انجام کارهای فرهنگی ، بهداشتی ، اشتغال‌زایی ، اقتصاد مقاومتی ، عمرانی و آموزشی اعزام شدند.
وی افزود: بر اساس تجدید میثاق‌نامه‌ای که با ریاست سازمان بسیج مستضعفین، کل بسیج‌های سازندگی سراسر کشور متعهد شدند یک کار دو برابری انجام دهند و در این راستا در هفته دفاع مقدس و هفته بسیج، فعالیت‌ها افزایش یافت.

رئیس بسیج سازندگی استان با بیان اینکه ابتدا 400 گروه جهادی اعزام شدند، گفت: پس از تجدید میثاق‌نامه مذکور 400 گروه دیگر برای انجام کارهای عام المنفعه به نقاط هدف اعزام شدند.
وی ادامه داد: در سال جاری نزدیک به 30 هزار نفر نیروی جهادی در کارهای درون استانی ، مناطق محروم و حاشیه شهر فعالیت کردند و تمرکز بیشتر روی حاشیه شهر بود.
رضاپور تصریح کرد: در حال حاضر دانشجویان در ایام امتحانات قرار دارند و در صدد هستیم بعد از امتحانات ، اردوهای جهادی آغاز و منجر به کارهای ارزشمند در ایام دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شود و با اتصال به ایام نوروز، کارها در مناطق هدف انجام شود.

رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان با اشاره به اردوهای هجرت ، اظهار داشت : نزدیک به 4 هزار دانش‌آموز در اردوهای هجرت در حوزه‌های مختلف فعالیت کردند.
وی افزود: دانش‌آموزان در بحث شاداب‌سازی محوطه مدارس، رنگ‌آمیزی کلاس‌ها و راهروها، موزائیک و سرامیک‌کاری، تعمیر سرویس‌های بهداشتی ، تعمیر میز و نیمکت ، تجهیز و مرمت کتابخانه‌ها و دوختن پرده‌ برای کلاس‌ها اقدامات بسیاری انجام دادند.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟