دیدبان

نتانیاهو خواهان روبرو شدن با شاهدان پرونده‌های فساد شد

نتانیاهو خواهان روبرو شدن با شاهدان پرونده‌های فساد شد

دیدبان؛بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل درباره تحقیقات پلیس درخصوص پرونده‌های فساد علیه خودش گفت: من می‌خواهم با تمامی شاهدانی که در این پرونده‌ها علیه من شهادت داده‌اند روبرو شوم. نخست‌وزیر مستحق محاکمه عادلانه است. من می‌توانم تمامی شهادت‌هایی را که شاهدان علیه من داده‌اند نقض کنم.

وی گفت: من کسی هستم که رسانه‌های اسرائیلی به شکل بدی بیشترین تعرض را به او داشته‌اند. می‌توانستم نگاه‌ها را از این پرونده منحرف کنم و عقب‌نشینی به مرزهای ۱۹۶۷ را اعلام کنم اما من هیچ‌گاه امنیت اسرائیل را کنار نمی‌گذارم و می‌خواهم با شاهدان روبرو شوم.
براساس گزارش اسکای نیوز ، نتانیاهو گفت: چپ‌گرایان اسرائیلی می‌دانند که در انتخابات پیروز نمی‌شوند برای همین دنبال راهی برای سرنگونی راست‌ها هستند. آن‌ها برای همین بر آویخای مندلبلیت، دادستان کل فشار می‌آورند تا قبل از انتخابات درباره سرنوشت پرونده‌ها تصمیمی بگیرد. این ظلم بزرگی است که قبل از انتخابات مرا متهم می‌کنند. من از فرصت روبرو شدن با شاهدان محروم شدم. از چه می‌ترسند؟ چه چیزی را پنهان می‌کنند؟
روزنامه هاآرتص یکشنبه اعلام کرد که قرار است دادستانی کل اعلام کند که تصمیمی برای تفهیم اتهامات علیه نتانیاهو (شروع محاکمه‌اش) در ماه ژانویه تا فوریه خواهد گرفت یا خیر.
نتانیاهو اخیرا بارها از دادستان خواسته بود قبل از انتخابات این کار را نکند.

مرتبط‌ها

احمد دستمالچیان، کاردار پیشین ایران در عربستان

فادی جونی فعال فضای مجازی درباره آمار متبلایان به کرونا

آیا حملات اخیر آمریکا به عراق، غیر عادی و غیرقابل پیش‌بینی بود؟

دلیل اصلی کاهش مشارکت در  انتخابات مشکلات معیشتی بود نه کرونا

کاهش قیمت نفت بیشتر از همه ضرر عربستان و روسیه است نه ایران

توسعه‌طلبی‌های «اِسپارت خلیج فارس»