دیدبان

کتک خوردن دختر تهرانی در کرمان

کتک خوردن دختر تهرانی در کرمان

دیدبان؛ یک کاربر اینستاگرام ساکن سیرجان کرمان در اقدامی غیراخلاقی دست به انتشار ویدئویی زنده یا به اصطلاح لایو در حساب کاربری شخصی خود زده است. در این فیلم دو پسر حاضر شروع به کتک زدن دختر در آن محل می‌کنند. خبر خوش آنکه عوامل منتشر کننده این فیلم که در  سیرجان هستند، توسط پلیس فتا شناسایی و بازداشت شدند.
بر اساس توضیحات و اظهارات حاضران در این فیلم، ماجرا از این قرار بود که  فحش دادن این دختر در اینستاگرام به یکی از این پسرها و دختر مورد علاقه آن پسر، سبب شده که پسر مذکور برای انتقام‌جویی، دختر را با نقشه قبلی و با طرح دوستی از تهران به سیرجان بکشاند و او را مورد ضرب‌و‌شتم شدید قرار دهد. همان طور که در این فیلم مشخص است، این اتفاق در  خانه باغی در این شهر افتاده است.
محسن نیک‌ورز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از دستگیری این دو نفر خبر داد و با اشاره به اینکه در حال حاضر متهم اصلی (ضارب) با صدور قرار بازداشت از سوی معاون دادستان (قاضی ویژه رسیدگی به جرائم سایبری ) روانه زندان شده، افزود: در این رابطه شخصی هم که اقدام به فیلمبرداری کرده بود، شناسایی و به همراه ضارب اصلی دستگیر شد.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟