دیدبان

سه مصدوم حادثه واحد علوم و تحقیقات از بیمارستان مرخص شدند

سه مصدوم حادثه واحد علوم و تحقیقات از بیمارستان مرخص شدند
دیدبان؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، صالح اسکندری، رئیس سازمان چاپ و انتشارات و امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه سه مصدوم دیگر حادثه علوم و تحقیقات از بیمارستان ترخیص شدند، اظهار داشت: محمدامین عابدینی از بیمارستان خاتم الانبیاء، بهاره کوچه باغبان از بیمارستان لاله و ملیکا فراهانی از بیمارستان عرفان سه دانشجوی دیگری بودند که ترخیص شدند.
وی درباره دانشجویی که حال وخیمی داشت، گفت: با دعای خیر مردم وضعیت عمومی آرین حقیقت در بیمارستان نورافشار رو به بهبودی است و امیدواریم اوایل هفته آتی از بیمارستان ترخیص شود.
اسکندری با اشاره به مراقبت‌های پس از ترخیص دانشجویان بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی خود را متعهد به مراقبت در منزل و مراقبت‌های پرستاری داخل منزل مصدومان ترخیص شده می‌داند و طی قرارداد‌هایی که بین واحد علوم و تحقیقات و پرستاران و بهیاران منعقد شده، مصدومان ترخیص شده از این خدمات در منزل برخوردار می‌شوند.
نصب گاردریل جهت ایمن سازی جاده دانشگاه علوم و تحقیقات
وی درباره ایمن سازی جاده تردد اتوبوس‌های دانشجویان در واحد علوم و تحقیقات گفت: متوسط شیب این جاده براساس اعلام پلیس راهور 8 درصد و در محل حادثه 15 درصد است؛ از این رو به زودی با نصب گاردریل و سرعت‌گیر در جهت ایمن‌سازی جاده اقدام خواهد شد.
رئیس سازمان چاپ و انتشارات و امور رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تغییر محل‌های آموزشی دانشگاه علوم و تحقیقات یادآوری کرد: باید در میان‌مدت بخش‌های آموزشی و دانشکده‌هایی که دانشجویان در آنجا تردد بیشتری دارند، به ارتفاع کمتر از 1800 متر منتقل و بخش‌های پژوهشی و ستادی در ساختمان‌ها و ابنیه‌هایی که در گذشته بالای ارتفاع 1800 متر ساخته شدند، مستقر شوند.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟