دیدبان

فرهاد مجیدی در راه استقلال

فرهاد مجیدی در راه استقلال
دیدبان؛ امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال با تایید این خبر به ورزش سه گفت: آقای مجیدی از بازیکنان ممتاز و شاخص تاریخ باشگاه استقلال محسوب می شوند و ضمنا در شرایط سنی کاملا مناسبی برای انتقال تجربیات فنی هستند ضمن اینکه سابقه همکاری با آقای شفر را نیز دارند و در جمیع  جهات و پس از مذاکرات بین طرفین تصمیم گرفتیم ایشان را به کادرفنی اضافه کنیم.
مجیدی که در یکی، دو ماه گذشته مذاکراتی با وینفرد شفر داشته سرانجام روی نیمکتی خواهد نشست که آن را برای ادامه کار مربیگری در نظر داشت. مجیدی که کلاس های مختلفی را پس از پایان دوران بازیگری پشت سر گذاشته حالا فرصت دارد که ضمن تجربه اندوزی مجدد به وزن نیمکت تیم فوتبال استقلال اضافه کند.
او به عنوان یکی از محبوب ترین بازیکنان آبی پوش در چند دهه اخیر با حضور خود روی نیمکت وزن فنی استقلال را بالا خواهد برد. فرهاد مجیدی شخصیتی رسانه گریز و کم جنجال دارد که همین مسائل او را فردی مناسب تر برای حضور روی نیمکت استقلال نشان می دهد.
او سابقه همکاری با وینفرد شفر را در تیم فوتبال العین داشته و طرفین از شناخت کاملی نسبت به هم برخوردارند. مجیدی قبلا و در دوره های مختلف به نیمکت استقلال نزدیک شده بود اما این اتفاق در دوره مدیریت امیرحسین فتحی رقم خورده است، مدیری که مشغول تقویت و آماده سازی تیم برای نیم فصل دوم است.
بنابراین  مجیدی اولین خرید استقلال در نیم فصل دوم محسوب می شود.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟