دیدبان

ایران – عراق یکی از 10 بازی جذاب مرحله گروهی

ایران – عراق یکی از 10 بازی جذاب مرحله گروهی
دیدبان؛از این بازی می توان به عنوان مهم ترین بازی گروه D نام برد. و هم چنین  بازی دو تیمی که داعیه صدرنشینی دراین گروه را دارند. تیم ملی فوتبال ایران در دوره پیشین جام ملت ها که در سال 2015 در استرالیا برگزار شد به دلیل ناکامی در بازی با عراق از صعود باز ماند.
تیم های ایران – عراق، یمن و ویتنام تیم های شرکت کننده در گروه D را تشکیل می دهند. سرمربی تیم ملی عراق  گفته می خواهیم همه بازی هایمان را ببریم و به موفقیت خوبی در جام ملت ها دست یابیم،اما سرمربی ویتنام گفته شکست ایران امکان پذیر نیست اما تیمش باید موفق شود از تیم های عراق و یمن امتیاز بگیرد.
به جز بازی ایران – عراق 9 بازی دیگر کاندید جذاب ترین بازی مرحله گروهی هستند و سایت کنفدراسیون فوتبال از کاربران خود خواسته یکی از این بازی ها را به عنوان مهم ترین بازی مرحله گروهی انتخاب کنند.
عراق در حالی مهیای بازی با ایران می شود که از دو بازیکنی که در لیگ برتر ایران بازی می کنند سود می برد. بشار رسن که یکی از مهره های کلیدی تیم پرسپولیس به شمار می رود و طارق همام که این روزها در ترکیب تیم استقلال به خوبی جا افتاده و گل می زند. طارق همام در آخرین بازی تدارکاتی تیم عراق که در برابر فلسطین برگزار شد زننده تک گل بازی بود.
 

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟