دیدبان

بزرگ‌ترین پروژه گردشگری شمال کشور در گرگان احداث می‌شود

بزرگ‌ترین پروژه گردشگری شمال کشور در گرگان احداث می‌شود
دیدبان؛ ابوالقاسم صفوی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، معاون برنامه ریزی و بخشدار مرکزی شهرستان گرگان اظهارداشت: با آهنگ توسعه‌ای که وارد فرمانداری شده، توسعه متوازن در همه حوزه‌ها مانند سیاسی، امنیتی و اجتماعی و اقتصادی در دستور کار فرمانداری است.
صفوی اظهار کرد: اگر بخواهیم آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد، باید اشتغال و توسعه پایدار در همه زمینه‌ها اتفاق بیفتد و در این زمان که دولت با کمبود بودجه مواجه است باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم.
فرماندار شهرستان گرگان تصریح کرد: اگر دیگر مسئولان گرگان همت بیشتری صرف کنند، به زودی پروژه های بزرگی مانند کلنگ بزرگترین پروژه گردشگری شمال کشور در گرگان به زمین زده خواهد شد.
صفوی اظهارداشت: 400 میلیارد تومان هزینه این پروژه بزرگ گردشگری  است که توسط بخش خصوصی در گرگان تأمین می‌شود.
فرماندار شهرستان گرگان اظهار کرد: حجم کار در فرمانداری گرگان زیاد است و هیچ راهی جز حرکت رو به جلو نداریم و این کار با کنار گذاشتن حاشیه‌ها و هم‌افزایی ممکن است.
صفوی با بیان این که از همه بضاعت خود در کاهش آسیب های اجتماعی استفاده می کنیم، تأکید کرد: باید برای سرمایه‌گذاران فرش قرمز پهن کرده و به آن‌ها احترام بگذاریم تا اشتغال جوانان و توسعه شهر اتفاق بیافتد.
احسان مکتبی مدیر کل سیاسی استانداری گلستان هم در این جلسه اظهار کرد: حاکمیت وظیفه نخست وزرات کشور و بالطبع آن فرمانداری است. گرگان شهری  با مهاجرپذیری بالا و مشکلات اجتماعی است و باید رفع این آسیب‌ها از جمله اولویت‌های حاکمیت باشد.
مکتبی گفت: استفاد از نیروهای جوان و باتجربه از جمله برنامه‌های وزارت کشور است.
در این مراسم «حجت یزدویی» به عنوان سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری گرگان و قدسیه آبشناس به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و  «سجاد پورباقر» به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی گرگان معارفه شدند.
همچنین از زحمات «محمدرضا ترابی» بخشدار سابق گرگان تقدیر شد که به شهردار گلوگاه انتخاب شده است.
قدسیه آبشناس هم در سمت جدید خود به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی فرمانداری معارفه و از زحمات مهدی رادمهر که عهده‌دار این سمت بود، قدردانی شد.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟