دیدبان

همتی،رئیس کل بانک مرکزی:ذخایر ارزی در وضعیت مطلوب است.

همتی،رئیس کل بانک مرکزی:ذخایر ارزی در وضعیت مطلوب است.
دیدبان؛عبدالناصر همتی در یادداشتی نوشت: ثبات نسبی ایجاد شده در بازار ارز، به همراه تقویت تدریجی ارزش پول ملی کشور، که موجب آرامش در بین اقشار مختلف مردم شده است، با ترفند‌هایی ازطرف کسانی که با اهداف مختلف از جمله کسب سود از نوسانات بازار علیه ثبات و آرامش اقتصادی کشور جو روانی ایجاد میکنند، همراه شده است درج مطالب جعلی به نقل از اینجانب درموردذخائر ارزی وسرنوشت برخی از سپرده‌های بانکی وکسری بودجه و... و بازنشر آن در فضای مجازی وبزرگ نمائی برخی اظهارات و اخبار بین المللی برای ایجاد نگرانی از وضعیت ارزی کشور در بین مردم، ازجمله این موارد است.
دراین زمینه لازم میدانم تاکید کنم که نه تنها ذخائر ارزی کشور در وضعیت مطلوبی هست بلکه تسلط واحاطه بانک مرکزی بر بازار ارز پرقدرت‌تر از همیشه است و سیاست‌های بانک مرکزی برای تقویت ارزش پول ملی و واقعی شدن نرخ ارز، برمبنای نظرات کارشناسی و واقعیت‌های اقتصادی تداوم می‌یابد.
لازم است بار دیگر یادآوری کنم که بانک مرکزی ضمن صیانت لازم از سپرده‌های مردم در بانک ها، اصلاح و به روز سازی نظام بانکی را با دقت طراحی و اجرا می‌کند؛ و مجموعه بانکی تمام ظرفیت خود را برای تقویت تولید و رشد اقتصادی به کار می‌گیرد. 
 

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن