دیدبان

اولین اظهارات سرپرست جدید پرسپولیس

اولین اظهارات سرپرست جدید پرسپولیس
دیدبان؛ بعد از تصویب قانون منع بکارگیری بازنشستگان، حمیدرضا گرشاسبی از روز 15 آذر از کار خود برکنار شد تا شایعات زیادی در خصوص آینده باشگاه شکل گیرد. در شرایطی که هواداران و بازیکنان پرسپولیس به شدت نسبت به بی‌اعتنایی وزارت ورزش با گذشت 5 روز از پایان این مهلت ناراضی بودند، مسعود سلطانی‌فر شب گذشته طی حکمی ایرج عرب را که پیش از این معاون مالی – اداری باشگاه بود را به عنوان سرپرست جدید منصوب کرد. این انتصاب با توجه به اینکه او پیش از این مورد تایید حمیدرضا گرشاسبی و برانکو ایوانکوویچ قرار گرفته بود با حمایت هواداران نیز همراه شده است. با این حال اکنون هواداران و بازیکنان این تیم خواسته‌هایی دارند که امیدوارند با عبور از محرومیت یکساله به آن دست یابند. ایرج عرب به تشریح برنامه‌های آتی خود برای باشگاه پرداخت که در ادامه می‌خوانید.
عرب در خصوص حضورش در تمرین امروز پرسپولیس گفت: جلسه خوبی بود و با بازیکنان و برانکو به صحبت پرداختیم و در خصوص برخی مسائل حرف زدیم. با قدرت به دنبال این خواهیم بود تا در آخرین بازی نیم فصل به برتری دست یابیم و ضمن خوشحالی هواداران، نیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم و برای ادامه فصل و تداوم موفقیت‌ها خود را آماده کنیم.
وی ادامه داد: موضوع بازیکنان این بود که تیم در بلاتکلیفی بود و از این مساله ابراز نگرانی می‌کردند که اکنون خوشبختانه با قدرت به مسیر ادامه خواهیم داد. اتحاد تیم و در کنار هم بودن‌مان باعث می‌شود تا همچنان در تلاش باشیم تا قدرت خودمان را به حریفان دیکته کنیم و از این مجموعه فوق العاده به خودمان می‌بالیم.
سرپرست جدید پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تضمینی برای ادامه کار او وجود خواهد داشت و صحبتی در اینباره با او شده است گفت: از اعتماد آقای وزیر تشکر می‌کنم و این مسوولیتی است که اکنون برعهده من قرار داده شده و تلاش خواهم کرد با تمام انرژی برای موفقیت تیم تلاش کنیم. آقای وزیر به بنده اختیار تام دادند و این نکته را هم باید بگویم که طی مدت اخیر بنده در کنار آقای گرشاسبی به عنوان نفر دوم حضور داشتم و از تمامی شرایط آگاه هستم و به دنبال این خواهیم بود تا برنامه را قدرتمندانه‌تر به پیش ببریم.
عرب در واکنش به این سوال که اکنون اعضای هیات مدیره تعیین نشده و احتمال اینکه با حضور اعضای جدید تغییرات مجددی در مجموعه شکل گیرد و البته در باشگاه پیش از این نیز علیرغم تعیین هیات مدیره آنها انفعال لازم را نداشته و کارها بیشتر برعهده مدیرعامل و شخص اول مجموعه بوده گفت: بهرحال این چیزی است که قانونی است و باید انجام شود. هیات مدیره قدرتمند می‌تواند بازوی قدرتمند باشگاه و مدیرعامل باشد. بهرحال در هیات مدیره نیاز است که از تفکرات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی سود برد تا اینها در کنار هم یک مجموعه قدرتمند را شکل دهند. فعلا که صحبتی در اینباره نشده و تا زمانی که صلاح بدانند در این بخش حاضر خواهم بود و مثل سرباز برای تیم کار خواهیم کرد.
سرپرست پرسپولیس درباره درخواست بازیکنان برای برطرف کردن مشکلات مالی و نقل و انتقالات قدرتمند در پایان محرومیت گفت: مشکل مالی که وجود ندارد و بازیکنان بیشتر نگران این بلاتکلیفی بودند. طی روزهای آینده این مسائل مورد بررسی قرار خواهد گرفت و سعی خواهیم کرد آن را برطرف کنیم. در خصوص نقل و انتقالات نیز کارمان را از روز شنبه و در پایان بازی‌های نیم فصل آغاز می‌کنیم. هماهنگی لازم با آقای برانکو صورت گرفته است و طبق نظر ایشان تلاش خواهیم کرد تا با بازیکنان مدنظر به توافق دست یابیم.
عرب در پایان درباره اینکه اکنون هواداران بیشتر خواستار مشخص شدن تکلیف قرارداد برانکو ایوانکوویچ با توجه به پیشنهادات و مشکلات مالی باشگاه هستند، گفت: با آقای برانکو صحبت‌های مفیدی داشتیم و هیچ مشکلی در اینباره وجود ندارد و ایشان در کنار ما حضور خواهند داشت و با قدرت بیشتر به کار ادامه خواهیم داد. از حمایت هواداران طی این مدت واقعا سپاسگذاریم و خودمان را مدیون آنها می‌دانیم که با حمایت و دلگرمی‌شان باعث شدند در این مدت سخت محرومیت و موانع دیگر به باشگاه ضربه وارد نشود.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟