دیدبان

بازگشت باشکوه آرسنال در دربی لندن

بازگشت باشکوه آرسنال در دربی لندن
دیدبان؛ آرسنال در مسابقه حساس این هفته لیگ برتر انگلیس، موفق شد تاتنهام را شکست دهد تا اختلافش را با اسپرز جبران کند و بالاتر از رقیب در رده چهارم قرار گیرد.
در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس، آرسنال و تاتنهام در امارات شهر لندن با قضاوت مایک دین به مصاف هم رفتند. این دیدار از همان ابتدا جذاب دنبال شد و با گل همراه بود.
ابتدا در دقیقه 9 بود که اشتباه فرتونخن و خطای هند او، موقعیت خوبی را به آرسنال داد و اوبامیانگ از روی نقطه پنالتی موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند. بعد از بیرون آمدن از زیر فشار ابتدایی آرسنال، تاتنهام خودش را در زمین پیدا کرد و به گل هم رسید.
در دقیقه 30 بود که سانتر اریکسن از جناح چپ روی یک ضربه آزاد، با اثرگذاری خوب دایر همراه شد و توپ وارد دروازه لنو شد. 4 دقیقه بعد، این بار هولدینگ مرتکب خطای پنالتی شد و هری کین بار دیگر مقابل آرسنال گلزنی کرد. نیمه اول با نتیجه 2-1 به سود تاتنهام پایان یافت.
با شروع نیمه دوم، امری، دست به تعویض زد و رمزی و لاکازت وارد زمین شدند. در 10 دقیقه ابتدایی اسپرز نمایش خوبی داشت ولی کم کم آرسنال برتری اش را اثبات کرد.
دقیقه 56 پاس خوب رمزی روی یک حمله سریع، موقعیت خوبی را نصیب اوبامیانگ کرد و این بازیکن گلزن با یک ضربه دیدنی و کات دار به زیبایی هر چه تمام تر بازی را 2-2 کرد.
بعد از این گل بازی متعادل تر شد، تا این که یک اشتباه در میانه میدان کار دست اسپرز داد. دقیقه 74 بود که توپگیری بازیکنان آرسنال با پاس در عمق رمزی برای لاکازت همراه شد او هم با ضربه ای زمینی توانست بازی را 3-2 کند.
سه دقیقه بعد، اسپرز که در شوک گل سوم بود، گل بعدی را هم دریافت کرد. این بار نوبت توریرا بود. سازنده این گل اوبامیانگ بود.
در نهایت نیز فرتونخن در دقیقه 85 با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.
با این برد، آرسنال و تاتنهام اکنون هر دو 30 امتیاز دارند، ولی تفاضل گل آرسنال بهتر است و رده چهارم قرار گرفته است.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟