دیدبان

حجت‌الاسلام رستمی: کسی حق ندارد با امکانات نظام علیه انقلاب تبلیغ کند

حجت‌الاسلام رستمی: کسی حق ندارد با امکانات نظام علیه انقلاب تبلیغ کند
دیدبان؛ حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در جمع اعضای تشکل‌های دانشجویی با اشاره به شرایط امروز کشور و جهان گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب هم فرمودند ما در پیچ تاریخی قرار داریم، الان زمانی است که جریان سلطه در ضعف قرار گرفته و اگر در این مرحله هم نتواند ایران اسلامی را زمین‌ بزند دیگر نظام ما مهارنشدنی است و اگر هم بتواند ایران را زمین بزند علناً براساس طراحی‌هایی که کرده به شکست موردی اکتفا نخواهد کرد.
وی ادامه داد: در چنین شرایطی وظیفه همه ما مقابله با دشمن است و باید به اندازه توان خود و با ابزاری که در اختیار داریم با دشمن مقابله کنیم.
حجت‌الاسلام رستمی تأکید کرد: ما متکی به یک قدرت لایزال هستیم و این منبع قدرت خداوند است؛ ما اگر به این قدرت متصل شویم مطمئناً نتیجه خواهیم گرفت و ممکن است مسئله یک محمد بن سلمانی را که فقط سال گذشته ۲ میلیارد دلار برای ایجاد ناامنی در ایران هزینه کرده بود را با یک خاشقچی وهابی حل کند.
وی ادامه داد: دانشجویان و اعضای تشکل‌های دانشجویی باید خود را وسط میدان دیده و میدان را هم حساس ببینید. آنها باید خودشان را وسط درگیری‌ها بدانند و در هر حالی که هستند باید آن را مهمترین سنگر بدانند و برای آن بجنگند.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: امروز طیف وسیعی در دانشگاه مقابل ما قرار دارند که در زمان خطر ممکن است به سمت مسیر اشتباه بروند، کار ما باید روی این طیف متمرکز شود.
حجت‌الاسلام رستمی گفت: ما نباید به رقیب فرصت بدهیم، نباید در دانشگاه به کسانی که مخالف انقلاب هستند تریبون داده شود، افراد ضد انقلاب حق ندارند با امکانات انقلاب علیه نظام و انقلاب تبلیغ کنند.
وی گفت: باید بتوانیم دلها را متوجه خود کنیم، باید نیت ما خالص شود. باید حواسمان باشد دنبال تقوام باشیم و از دانشجویان دیگر هم دستگیری کنیم.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در ادامه با اشاره به رسالت مسئولان نهاد در دانشگاه‌ها گفت: اولین جلسه‌ای که خدمت مقام معظم رهبری بودم ایشان در نقش پدری هم دانشگاه و حمایت ویژه از جریان انقلابی را به عنوان رسالت مسئول نهاد عنوان کردند.
رستمی گفت: هر مسئولی در دانشگاه موفق شود نظام موفق خواهد شد. اگر به طور مثال رئیس جمهور موفق نشود، چندین سال وقت کشور هدر رفته است، اگر جاسوسی در دولت پیدا شود به نظام ضربه خورده است و اگر هم موفق شود نظام موفق شده است. 
وی گفت: تشکل‌های دانشجویی نیازی به ملاحظه‌گری ندارند، آنها باید با تک تک دانشجویان مهربانی داشته باشند و با جریانات هم باید با روشنگری برخورد کنند، اینجا جای تعارف نیست. تشکل‌های دانشجویی باید در مقابل کسانی که تفکرات غربی و لیبرالی را در دانشگاه تبلیغ می‌کنند، محکم بایستند البته نهاد هم باید همینگونه عمل کند.

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن