دیدبان

سردار غیب پرور: هیچ راهی جز باور کردن جوانان نداریم

سردار غیب پرور: هیچ راهی جز باور کردن جوانان نداریم
دیدبان؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تجدید میثاق بسیجیان با آرمان‌های امام خمینی(ره) که امروز در حرم امام برگزار شد، اظهار داشت: بسیج هدیه الهی بعد از وقوع انقلاب اسلامی به همه آزادگان جهان است. بسیج تحفه‌ای است که به برکت انقلاب اسلامی تا به امروز استمرار داشته و بی‌هیاهو و بی‌توقع تمام قد در عرصه مجاهدت ایستاده است.
غیب‌پرور گفت: یکی از رمزهای استمرار انقلاب اسلامی ایستادگی و مقاومت است. اگر ایستادگی و مقاومت در انقلاب اسلامی نبود، یقینا امروز نه خبری از عزت بود و نه خبری از استقلال ملت سرافزار ایران.
وی ایستادگی ملت ایران را  نسخه ممتازی برای همه مردمان منطقه و حتی آزادگان جهان برشمرد و افزود: مردم دنیا امروز به خوبی دریافتند که تنها شرط سربلندی آن‌ها مقاومت در پای دین است. ملت بزرگ ایران ۴۰ سال است که این ایستادگی و مقاومت را تجربه می‌کند. ما ملتی هستیم که نترسیده و نلرزیده و همه عالم ما را به ایستادگی می‌شناسند. رمز تداوم انقلاب اسلامی ایستادگی بر ارزش‌ها و حرکت پشت سر رهبر انقلاب اسلامی است.
*مشکلات اقتصادی مردم ما را رنج می‌دهد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: چه ظلم‌هایی که در طول سال‌های گذشته بر مردم وارد نشد؛ تنها گوشه‌ای از این ظلم‌ها در هشت سال دفاع مقدس رخ داد اما ما مقاومت کردیم. محاصره ما توسط دشمنان در وجوه مختلف از سال‌های پیش آغاز شده است. بسیجیان عزیز و مردم انقلاب اسلامی! همگی بدانید که دشمن می‌خواهد ایستادگی و مقاومت را بگیرد‌ و روزی که مردانگی و غیرت از ایرانیان گرفته شود، دیگر مقاومت ما معنایی ندارد.
غیب‌پرور دوران اخیر دوران نسبتا سختی عنوان کرد و گفت: مشکلات اقتصادی مردم ما را رنج می‌دهد اما اطمینان داریم که این دوران نیز به پایان می‌رسد و می‌گذرد. فشار و درد زندگی در بخش‌های اقتصادی داریم اما این حربه‌ای نیست که انقلاب اسلامی را مضمحل کند‌، ما مدعی هستیم که فروپاشی آمریکایی‌ها آغاز شده است.
وی افزود: آمریکا به جایی رسیده که حتی درون خود را نمی‌تواند کنترل کند. آتش‌سوزی در کالیفرنیا رخ داده اما حکام آمریکا حتی نمی‌توانند به داد مردم خودشان برسند. در همین ایران خودمان می‌بینید که در حوادث طبیعی این مردم هستند که به کمک دولتمردان می‌روند.
*هیچ راهی جز باور کردن جوانان نداریم
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اذعان کرد: آمریکایی‌ها بدانند این ما نیستیم که صحنه انقلاب اسلامی را خالی کنیم، این شما و رژیم غاصب صهیونیستی هستید که باید میدان را خالی کنید. وجود رژیم صهیونیستی از اساس جعلی است. امام نیز فرمودند که “این رژیم یک رژیم سرطانی است و باید از روزگار پاک شود” و ما به امید روزی نشسته‌ایم که روی کره زمین نامی از اسرائیل نباشد‌.
غیب‌پرور با تاکید بر نیروی انسانی جوان اذعان کرد: رهبر انقلاب تقریبا در تمام سخنرانی‌هایشان روی جوانان انگشت می‌گذارند و آن‌ها را ضامن آینده کشور می‌دانند. در بسیج اولویت‌ها با جوانان انقلابی و پای کار است‌ و جوانانی که در انقلاب خوش درخشیدند و امروز نیز ارزش‌آفرینی می‌کنند. جوانان ما دشمن را خوب شناخته‌اند و معرفت آن‌ها نسبت به ظالمانه بودن جبهه دشمن افزایش یافته است.
وی تصریح کرد: اکنون سوالی پیش می‌آید جوان مومن انقلابی پای کار چگونه می‌تواند در حفظ انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کند و موثر باشد؟ ما منتظریم که همه مردم به‌ویژه بسیجیان به این سوال پاسخ دهند و جواب آن را به گفتمانی همه‌گیر تبدیل کنند. جوانان بزرگترین سرمایه کشور هستند، اگر می‌خواهیم انقلاب و ایران اسلامی در اوج بایستند، هیچ راهی جز باور کردن جوانان نداریم، آن‌ها ثابت کردند که در هر عرصه‌ای می‌توانند موفق باشند.
*به دولت محترم برای همکاری اعلام آمادگی کرده‌ایم
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: ما به دولت محترم برای همکاری اعلام آمادگی کرده‌ایم و بار دیگر نیز از همین جا درخواست خود را تکرار می‌کنیم. در بخش‌هایی همکاری‌ها آغاز شده اما کفایت نمی‌کند.
وی گفت: بسیج آماده مقابله با محتکران و کسانی که به فکر جیب خودشان هستند، است. بسیج می‌تواند در هر عرصه‌ای که نیاز انقلاب باشد به میدان بیاید و منتظر دعوت کسی نمی‌شود اما زمینه‌هایی برای ورود بهتر لازم است.
غیب‌پرور اضافه کرد: ما امید داریم که این انقلاب مقدمه‌ای برای ظهور کامل‌ترین انسان یعنی حضرت ولی‌عصر(عج) است. مگر می‌شود خواهان ظهور بود اما پیرو رهبری نبود؟

مرتبط‌ها

بیشترین سقوط ارزش سهام وال استریت در یک روز

دولت آمریکا به کشتن شهروندان ایرانی افتخار می‌کند

مقابله با کرونا از منظر حکمرانی (1)

آمریکا برای آزادی مزدور اسرائیلی، دست به تهدید و ارعاب زد

افشای نام‌های جدید از شاهزادگان بازداشت‌شده

استیصال رسانه‌ای ائتلاف در یمن