دیدبان

شروع دوباره منصوریان با ذوب آهن

شروع دوباره منصوریان با ذوب آهن
دیدبان؛ هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن در نشست دیروز خود به نتیجه قطع همکاری با امید نمازی رسید و دیروز بعد از این نتیجه اعلام کرد سرمربی تیم را به فاصله 24 ساعت اعلام می کند و در حالی که صحبت از حضور مربیانی چون مجتبی حسینی، جواد نکونام و اسکوچیچ در اصفهان بود دقایقی پیش اعلام شد هدایت تیم به علیرضا منصوریان محول شد. مربی ای که البته ابتدای فصل هم گزینه ذوب آهن بود اما باشگاه در یکی دو مورد این خبر را رد کرد. 
علیرضا منصوریان در نیمه های راه فصل گذشته از سرمربیگری استقلال برکنار شد و جای خود را به شفر داد و بعد از این اتفاق تلخ سکوت را در پیش گرفت تا اینکه امروز سرمربی تیم ذوب آهن شد.
علیرضا منصوریان در فصل اول حضورش در استقلال اگر چه شروع نا امید کننده ای داشت اما در ادامه با تکیه بر جوان ها لیگ برتر را به خوبی به پایان برد و نایب قهرمان شد. هر چند شکست 6-1 در برابر العین خاطره تلخی را در ذهن استقلالی ها حک کرد. دومین فصل حضور او در استقلال نیز با شروع نا امید کننده همراه بود اما این بار تدابیر علیرضا منصوریان و دستیارانش نتیجه ای نداد و شعار حیا کن و رها کن چاره ای برای باشگاه استقلال باقی نگذاشت که با یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ باشگاه خداحافظی کند و روی به شفر بیاورد. هر چند تاریخ برای شفر هم در حال تکرار است. او در فصل اول حضور خود در استقلال خوب بوده اما این فصل شروع نا امید کننده ای داشته است. 
این تصویری از آخرین روز مربیگری علی منصوریان در ذوب آهن است. بازی با ذوب آهن که امیر قلعه نویی را به عنوان سرمربی بالای سر خود داشت. حالا ژنرال و علیمنصور در اصفهان با هم همسایه شده اند.
 
علیرضا منصوریان که مربیگری در لیگ برتر را در تیم پاس همدان شروع کرد در تیم ملی امید هم سابقه مربیگری دارد. بازی دادن به کمال کامیابی نیای دو اخطاره در بازی با عراق رویای صعود به المپیک را از او گرفت. هر چند در نفت تهران نشان داد به خوبی مایه های بزرگ شدن در مربیگری را دارد. 
علیرضا منصوریان و ذوب آهن یک شروع تازه است. او با پاک کردن خاطرات روزهای بد در استقلال می تواند با ذوب آهن دوباره به روزهای خوب مربیگری اش برگردد. همانند روزهایی که در نفت حتی در برابر تیم های بزرگ چون پرسپولیس به برتری می رسید. برای علیرضا منصوریان ذوب آهن یک جورهایی مثل نفت تهران است به این خاطر که در ذوب آهن با وجود اینکه تیم بزرگی است حاشیه ها کم است.
ذوب آهن چهارمین تیم لیگ برتری علیرضا منصوریان است. مربی ای که بی شک با تجربیات گرانبهایی که در استقلال اندوخته در ذوب آهن متفاوت عمل خواهد کرد. علیرضا منصوریان بدون تکرار اشتباهاتی که در استقلال داشته می تواند بازگشت خوبی با ذوب آهن به لیگ برتر داشته باشد. البته این قصه می تواند برای امید نمازی هم در آینده تکرار شود. مربی ای که احتمالا درادامه مسیر به جایگاه قبلی خود در تیم های ملی پایه آمریکا باز خواهد گشت.
ذوب آهن در اولین بازی اش با هدایت علیرضا منصوریان در هفته سیزدهم لیگ برتر (3 آذر) میزبان پارس جنوبی جم است. تیمی که در جم هم استقلال علیرضا منصوریان را شکست داد و هم استقلال شفر را. از سویی پارس جنوبی جم در بازی فصل گذشته اش در اصفهان سه گل به تیم ذوب آهن امیر قلعه نویی زد و طبیعتا بازی جدید دو تیم برای ذوب آهن یک بازی انتقامی خواهد بود.
تصویری به نشانه توافق مدیرعامل و سرمربی. بعد از شکست 4-1 مقابل تراکتورسازی مشخص بود که تغییرات در راه است و حالا منصوریان به تیمی رفته که می خواهد خاطرات خوش نفت تهران را در آنجا تکرار کند.

 

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟