دیدبان

استمرار بارندگی تا پایان هفته

استمرار بارندگی تا پایان هفته
دیدبان؛ احد وظیفه افزود: بر اساس نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی امروز (۲۱ آبان ماه) در استان‌های مازندران، گیلان و اردبیل ابرناکی، بارش باران و در ارتفاعات البرز واقع در این استان‌ها بارش برف رخ می‌دهد که شدت بارش در غرب گیلان است.
وی در ادامه گفت: امروز (۲۱ آبان ماه) در استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان غربی، دامنه‌های زاگرس واقع در استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، لرستان و شمال خوزستان و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش باران گاهی همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و در برخی مناطق مرکز و شرق کشور در استان‌های اصفهان، یزد، خراسان جنوبی و خراسان رضوی بارش پراکنده رخ می‌دهد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: فردا (۲۲ آبان ماه) از فعالیت سامانه بارشی در نیمه جنوبی کشور کاسته می‌شود و با تداوم فعالیت آن در استان‌های آذربایجان‌شرقی، جنوب آذربایجان‌غربی، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، خراسان رضوی در استان‌های خراسان شمالی و گلستان نیز بارش پراکنده رخ می‌دهد.
به گفته وی فردا (۲۲ آبان ماه) به‌تدریج سامانه بارشی جدیدی از جنوب غرب کشور وارد می‌شود که طی روز چهارشنبه (۲۳ آبان‌ ماه) دامنه فعالیت آن به نیمه غربی کشور گسترش می‌یابد.
وظیفه افزود: بعد ازظهر فردا (۲۲ آبان ماه) سطح بارش در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، جنوب خوزستان، غرب فارس و جنوب چهار محال و بختیاری رخ‌ می‌دهد همچنین روزهای دوشنبه تا چهارشنبه (۲۱ تا ۲۳ آبان ماه) کاهش ۳ تا ۵ درجه‌ای دما در استان‌های ساحلی خزر و شمال شرق کشور رخ می‌دهد.
به گفته وی طی دو روز آینده به علت شکل گیری ابرهای همرفتی مناطق غربی و مرکزی خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.
وظیفه درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۲ آبان ماه) نیمه ابری، بتدریج ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۲۳ آبان ماه) کمی ابری، در بعد ازظهر همراه با افزایش ابر پیش بینی می‌شود که بیشترین و کمترین دما در این روز به ۱۳ و ۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟