دیدبان

شب کابوس وار پیپیتا؛ پنالتی هدر رفته، اخراج و دعوا!

شب کابوس وار پیپیتا؛ پنالتی هدر رفته، اخراج و دعوا!
دیدبان؛ گونسالو ایگواین که تابستان سال 2016 جنجالی ترین انتقال تاریخ سری آ را رقم زده و از ناپولی راهی یوونتوس شده بود، در تابستان امسال و بعد از ورود کریستیانو رونالدو به اردوی بیانکونری به نوعی از اردوی این تیم طرد شده و به میلان ملحق شد.
ایگواین که عنوان گران ترین خرید تاریخ یوونتوس را به همبازی سابق خود در رئال مادرید واگذار کرده بود، بعدها در مصاحبه ای عنوان کرد بعد از ورود رونالدو به تورین دیگر کسی خواهان ماندن او نبود و به همین دلیل این مهاجم آرژانتینی و 31 ساله راهی میلان شد.
امشب و در جریان اولین رویارویی ایگواین با تیم سابقش همه چیز بر خلاف میل او پیش رفت. ایگواین در نیمه اول می توانست گل تساوی روسونری را به ثمر برساند اما ضربه پنالتی او بعد از برخورد به دست شزنی به دیرک دروازه هم برخورد کرد و او نتوانست دروازه یوونتوس را باز کند.
اما تراژیک ترین اتفاق در اواخر بازی برای او رقم خورد. برخورد ایگواین با بن عطیه از دید داور مستوجب دادن کارت زرد به مهاجم آرژانتینی بود و این اتفاق به قدری ایگواین را بر آشفت که اعتراض های شدید او در نهایت منجر به دریافت کارت دوم و اخراج از زمین شد.
بعد از دریافت کارت قرمز، ایگواین عصبانی درگیری لفظی شدید با کریستیانو رونالدو داشت و در مسیر خروج تقریبا با هر کسی که سر راهش بود تسویه حساب کرد؛ ایگواین امشب به دنبال انتقام از باشگاهی بود که به زعم خودش با وی بی مهری کرد اما اتفاقات به بدترین شکل ممکن برای او پیش رفت.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟