دیدبان

بدشانس فینال: انصاری رباط پاره کرد!

بدشانس فینال: انصاری رباط پاره کرد!

دیدبان؛ مدافع چپ پای پرسپولیسی ها امروز بعد از درگیری با سوزوکی بازیکن قوی هیکل و بلندقامت حریف دچار مصدومیت شد. زمانی که دوربین های تلویزیونی روی صورت او قفل شد، انصاری در پاسخ پرسش پزشک تیم جمله ای به زبان آورد که مشکوک بود. او این جمله را به زبان آورد: پاره شد! در نشست مطبوعاتی برانکو این آسیب شدید را تایید کرد و گفت که مصدومیت انصاری ساده نیست.

البته وضعیت انصاری و شرایط دقیق موضع آسیب دیده به آزمایش های پزشکی نیار دارد و به صورت قطعی مشخص نیست اما به نظر نمی رسد که پرسپولیس فعلا بتواند از این مدافع سابقا ملی پوش استفاده کند. سرخپوشان در این فصل حسین ماهینی را نیز به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داده اند و این مساله به بدشانسی های تیم برانکو اضافه می کند، تیمی که پس از سفرهای طولانی به شرق و غرب آسیا حالا باید خود را آماده شروع دوباره در لیگ برتر ایران کند.

با توجه به اینکه پرسپولیس از بازیکنان محدودی سود می برد فشار وارده بر بازیکنان ثابت در نهایت مشکل زاست و امروز انصاری که برخورد خیلی محکمی هم با سوزوکی نداشت، مصدومیت شدیدی پیدا کرد. به گفته یکی از اعضای کادر فنی پرسپولیس قبلا انصاری از این ناحیه مصدوم بوده و حالا این مصدومیت تشدید شده است.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟