دیدبان

حسینی: انرژی هواداران را حین بازی می خواهیم و نه پیش از بازی

حسینی: انرژی هواداران را حین بازی می خواهیم و نه پیش از بازی
دیدبان؛ تیم فوتبال پرسپولیس فردا(شنبه) در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا میزبان کاشیما آنتلرز در ورزشگاه آزادی است.
در این راستا سید جلال حسینی در مصاحبه با سایت AFC گفت: هوادارانمان خیلی برای ما مه هستند. آنها همیشه در کنار ما بودند. مخصوصا در این فصل که ما در شرایط سختی بودیم. آنها مثل بازوهای قدرتمندی برای ما در بازی های مختلف بودند و تیم ما را هرگز ترک نکردند. ما با حمایت آنها به فینال رسیدیم اما ما یک بازی را هدر دادیم.
وی افزود: اما ما هنوز 90 دقیقه پیش رو داریم و این آخرین لحظه برای آنهاست. از آنها می خواهم که مثل بازیکنان باشند و انژری خودشان را قبل از آغاز بازی از دست ندهند. ما به انرژی هواداران در خلال بازی نیاز داریم و آنها نباید قبل از بازی انرژیشان را هدر بدهند.
کاپیتان پرسپولیس ادامه داد: مهمترین چیز در این بازی این است که گل نخوریم و عین حال باید گلزنی کنیم و باید دو کار مهم را به صورت همزمان انجام دهیم اما ما در این بازی حمایت هوادارانمان را داریم و به شکل باورنکردنی اطمینان داریم که به پیروزی می رسیم. با تلاش و حفظ تمرکز خودمان باید از دقیقه اول بازی کارمان را شروع کنیم.
حسینی در پایان گفت: فقط این را می توانم بگویم که من تمام تلاشم را در این بازی می کنم. می توانیم به همراه هم اتفاق بزرگی را رقم بزنیم. اما این بازی سختی برای هر دو تیم است مخصوصا برای ما سخت تر استچون باید 2 گل بزنیم و سطح خودمان را حفظ کنیم. ماموریت سختی داریم و نیاز به انرژی زیادی داریم. امیدوارم هواداران این انرژی را به ما تزریق کنند تا بازی را با قدرت آغاز کنیم.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟