دیدبان
گزارش AFC از انگیزه سرمربی تیم پرسپولیس؛

برانکو: اطمینان دارم که ما بازخواهیم گشت

برانکو: اطمینان دارم که ما بازخواهیم گشت
دیدبان؛ سایت رسمی AFC در گزارشی به بازی پرسپولیس - کاشیما آنتلرز پرداخته و از انگیزه بالای برانکو ایوانکوویچ نوشته است. در این گزارش آمده: در دور رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس شاید به هدفش نرسید اما سرمربی این تیم برانکو ایوانکوویچ مطمئن است که تیمش در هفته آینده به مسابقات بازمی‌گردد. در نیمه دوم لئو سیلوا و سرجینیو برد 2-0 را برای کاشیما آنتلرز به ارمغان آوورد.
غول فوتبال ایران بازی را تهاجمی آغاز کرد و چندین موقعیت گل هم داشت اما در نیمه دوم روند هجومی این تیم کاهش یافت و باعث شد کاشیما دست بالاتر را در بازی برگشت داشته باشد. برانکو درباره شکست تیمش گفت: دوست دارم در ابتدا به کاشیما آنتلرز بابت برد تبریک بگویم اما هنوز یک بازی دیگر در تهران باقی مانده و من امیدوار هستم و اطمینان دارم که ما بازخواهیم گشت.
ایوانکوویچ افزود: من قبول می کنم که این یک نتیجه خوب برای کاشیما است و در حقیقت یک نتیجه بزرگ است اما فینال هنوز تمام نشده و ما می خواهیم در بازی برگشت که قوی تر خواهیم بود، تکلیف را روشن کنیم.
سرمربی پرسپولیس اعتراف می کند که در نیمه دوم تیمش کناره ها را از دست داد و این باعث شد کاشیما کنترل بازی را در دست بگیرد و در نهایت پیروز شود.
برانکو به AFC گفت: ما سعی کردیم در نیمه دوم با همان شدت نیمه اول بازی کنیم اما نتوانستیم و این اجازه را به کاشیما دادیم که کنترل بازی را در دست بگیرد. اما حتی پس از آن هم من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم.
ایوانکوویچ به نقش هواداران پرسپولیس و دو بازگشت تیمش در یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی اشاره کرد؛ زمانی که پرسپولیس بازی رفت را با شکست به پایان رساند اما در دیدار برگشت موفق به غلبه بر حریف شد. او گفت: همانطور که هواداران کاشیما کارشان را برای باشگاهشان انجام دادند، من انتظار دارم هواداران ما نیز بازیکنان را برای رسیدن به پیروزی تشویق کنند. ما می توانیم این کار را انجام بدهیم مخصوصا با حمایت هزاران هوادار که در ورزشگاه خواهند بود.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟