دیدبان

شکست غیرقابل باور جوکوویچ برابر پدیده روس

شکست غیرقابل باور جوکوویچ برابر پدیده روس
دیدبان؛ کارن خاچانوف با برتری در 2 ست با نتیجه 4-6 و 5-7، مقابل نواک جوکوویچ در فینال تنیس مسترز به پیروزی رسیده و به سلطه طولانی مدت رقیب نامدار خود پایان داد. کارن خاچانوف 22 ساله و روسیه یکی از استعدادهای مهم و در حال رشد رشته تنیس است اما کمتر کسی پیش بینی می کرد او قادر به غلبه بر نواک جوکوویچ که تنها در 3 ماه گذشته موفق به کسب 22 پیروزی پیاپی شده بود باشد.
انتظار می رفت نواک جوکوویچ بازگشت خود به رتبه اول تنیس جهان و پنجمین عنوان خود را با پیروزی برابر خاچانوف در پاریس جشن بگیرد اما در این نبرد یک ساعت و 37 دقیقه ای در نهایت تنیسور روسی پیروز شد.
خاشانوف با تحرک فوق العاده در زمین موفق شد تا نواک جوکوویچ که در هفته های اخیر درگیر بیماری آنفولانزا نیز بود را مغلوب کند. اگرچه شاید شرایط نواک جوکوویچ کمی ناشی از پیروزی پرفشار و 3 ساعته مرحله نیمه نهایی او مقابل راجر فدرر باشد، اما حتی این مسئله نیز چیزی از ارزش های خاشانوف کم نخواهد کرد.
خاچانوف که در این هفته چهارمین پیروزی مستقیم خود را در برابر یکی از تنسیورهای رنکینگ یک تا ده را کسب کرد، نمایشی شبیه به قهرمان کودکی خود، مارت سافین آخرین قهرمان روسیه ای در پاریس ارائه داد و بزرگترین عنوان دوران حرفه ای خود را به دست آورد.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟