دیدبان

مذاکرات غیررسمی بایرن مونیخ و یوونتوس بر سر معاوضه دو ستاره

مذاکرات غیررسمی بایرن مونیخ و یوونتوس بر سر معاوضه دو ستاره
دیدبان؛ یوونتوس و بایرن مذاکرات شفاهی را بر سر معاوضه خامس رودریگز و پائولو دیبالا آغاز کرده اند.
گزارش ها حاکی از آغاز مذاکرات غیررسمی بین دو باشگاه یوونتوس و بایرن مونیخ بر سر احتمال معاوضه خامس رودریگز با پائولو دیبالا هستند.
رای اسپورت گزارش داده آندره‌آ آنیلی رئیس بانوی پیر در نشست اخیر اتحادیه باشگاه های اروپایی (ECA) این موضوع را با همتای خود در بایرن مونیخ، کارل هاینتس رومنیگه در میان گذاشته است.
بنابه گزارش رسانه ایتالیایی، رومینگه شخصا یکی از هواداران بازی دیبالاست و البته کادر فنی فعلی بایرن مونیخ هم به فوتبال "لاجویا" علاقه مند هستند. 
رومینگه و آنیلی رابطه خوبی با یکدیگر دارند اما نه بایرن و نه یوونتوس پا را فراتر از این صحبت های شفاهی نگذاشته اند. هیچ کدام از این دو باشگاه درخواست رسمی برای این انتقال ارائه نداده اند و مذاکرات جدی را به تابستان ۲۰۱۹ موکول کرده اند. بنابراین احتمال رخ دادن چنین معاوضه ای در ژانویه منتفی خواهد بود.
خامس در سال ۲۰۱۷ با قرارداد قرضی دو ساله ای از رئال مادرید به بایرن مونیخ پیوست و اف سی هالیوود در پایان این مدت می‌تواند با پرداخت ۴۲ میلیون یورو قرارداد خامس را دائمی کند. دیبالای ۲۴ ساله نیز در جریان پیروزی شب گذشته تیمش در مقابل کالیاری ستاره میدان بود و یک گل انفرادی تماشایی به ثمر رساند.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟