دیدبان
داور بزرگ ترین بازی آسیا را خراب کرد

برانکو: فینال در تهران آخرین بازی عمر ما است

برانکو: فینال در تهران آخرین بازی عمر ما است
دیدبان؛ پرسپولیس در مسابقه رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ژاپن با نتیجه دو بر صفر شکست خورد تا کارش برای قهرمانی دشوار شود. حالا همه امید برانکو و شاگردانش در بازی برگشت به حضور ده ها هزار هوادار در ورزشگاه آزادی است تا با حمایت آنها مهم ترین افتخار تاریخ پرسپولیس که همانا قهرمانی در قاره کهن است، حاصل شود.
بعد از بازی امروز درباره عملکرد مانینگ داور چینی مسابقه پرسپولیس و کاشیما حرف و حدیث های زیادی ایجاد شده و خیلی ها اعتقاد دارند او عملکرد خوبی نداشته وبه ضرر پرسپولیس سوت زده است. از این رو برانکو ایوانکوویچ هم در پایان بازی طی گفت و گویی به عملکرد ضعیف داور اشاره کرد و گفت: «اگرچه بازی خوبی بود اما بابت داور مسابقه مایوس شدم. داور بزرگ ترین بازی آسیا را خراب کرد.»
وی از برانکو پرسیدند از بی عدالتی های موجود در بازی که توسط داور رقم زده شد، حرف بزند، اینطور لب به سخن گشود: «در دقیقه 11 وقتی بازیکن تیم کاشیما پیراهن بازیکن ما را در موقعیت حمله کشید، داور باید او را از زمین اخراج می کرد. همچنین من خیلی از اخراج سیامک نعمتی در این مسابقه تعجب نکردم.»
برانکو در بخش دیگری از حرف هایش بیان کرد: «ما دو بر صفر بازی را در خارج از خانه باختیم. وقتی به ژاپن آمدم از من سوال شد که چطور به فینال آسیا رسیده ای؟ موضوع این است که الان ما با دو گل عقب هستیم اما بازگشت مان امکان پذیر است. در تهران می توانیم نتیجه مورد علاقه خودمان را به دست آوریم.»
او درباره تاثیر حضور هواداران در ورزشگاه آزادی تاکید کرد:«طبیعتا بازی در خانه خیلی راحت تر است. تماشاگران در بازی برگشت یار دوازدهم ما خواهند بود. من از هواداران می خواهم تا در بازی برگشت با تمام وجود از ما حمایت کنند.»
سرمربی پرسپولیس صحبت هایش را با این جمله به پایان برد: «باید در تهران طوری مسابقه بدهیم که انگار آخرین بازی عمر ما است.»

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟