دیدبان

افشاگری فوتبال لیکس از مذاکره پنهانی غول‌های اروپایی برای ایجاد سوپر لیگ

افشاگری فوتبال لیکس از مذاکره پنهانی غول‌های اروپایی برای ایجاد سوپر لیگ
دیدبان؛ باشگاه های بزرگ اروپایی به دنبال ایجاد تورنمنت جدیدی هستند. 
سایت فوتبال لیکس در سری جدید افشاگری های خود مدارکی از مذاکره پنهانی باشگاه های بزرگ اروپایی برای ایجاد سوپر لیگ اروپا از سال ۲۰۲۱ را منتشر کرده است. در این مدارک مشخص شده کارل هاینتس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در ابتدا ایده ایجاد این لیگ را مطرح کرده و مذاکرات را ادامه داده است. 
در این مدارک مشخص شده باشگاه های بزرگ اروپا از جمله رئال مادرید، بارسلونا، یوونتوس، منچستریونایتد، منچسترسیتی، پاریسن ژرمن، میلان، لیورپول، آرسنال و چلسی با هدایت بایرن مونیخ از سال ۲۰۱۶ به طور پنهانی در حال مذاکره برای ایجاد لیگی جداگانه هستند و حتی در مورد ترک لیگ کشورهای خود هم بحث کرده اند. در این مدارک درباره دعوت کردن از باشگاه های آ اس رم، اینتر، اتلتیکو مادرید، مارسی و دورتموند برای تشکیل لیگی ۱۶ تیمی هم صحبت شده است. 
ایده منتفی شدن ادامه لیگ قهرمانان اروپا به شکل فعلی و تشکیل سوپر لیگ در سال های اخیر مطرح شد اما با افزایش درآمد باشگاه ها از برگزاری لیگ قهرمانان بنظر می رسید این ایده فعلا منتفی شده اما افشاگری فوتبال لیکس نشان می دهد که مذاکرات پنهانی میان باشگاه های بزرگ به دور از چشم یوفا در این مدت ادامه داشته است. 

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟