دیدبان

چراغ سبز پرز به دائمی شدن سرمربیگری سولاری

چراغ سبز پرز به دائمی شدن سرمربیگری سولاری
دیدبان؛ چند روزی است که از برکناری لوپتگی می گذرد و اخبار مربوط به جانشینی کونته نیز به نظر می رسد که منتفی شده باشند.
در چنین شرایطی و در حالی که گفته می شود رئال همچنان به دنبال گزینه های دیگر برای جانشینی لوپتگی است، سولاری به عنوان سرمربی موقت، رئال را تمرین می دهد و فردا در بازی برابر وایادولید نیز روی نیمکت حضور خواهد داشت.
او در اولین تجربه خود توانست یک برد 0-4 در زمین ملیا(یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری) به دست بیاورد و حالا سه آزمون جدی و مهم دیگر پیش رو دارد. طبق قوانین، او تنها 15 روز می تواند مربی موقت باشد و پس از طی این دوره یا باید سرمربی دائمی شده باشد یا مربی دیگری به عنوان جانشین قطعی لوپتگی معرفی شود.
کار اصلی سولاری از فردا و بازی با وایادولید شروع خواهد شد. سپس رئال باید به چک سفر کرده و به مصاف ویکتوریا پلژن برود و در نهایت هفته بعد بازی در زمین سلتا که می تواند دشوارترین آزمون رئال با سولاری باشد.
طبق ادعای ال چیرینگیتو، پرز به مدیر اجرایی خود، خوزه آنخل سانچس گفته است که به سولاری اعتماد کامل دارد و فعلا برای یافتن جانشین لوپتگی عجله ای به خرج ندهد. در واقع پرز امیدوار است تا سولاری از این سه بازی با موفقیت خارج شده و او را به مربی دائمی بدل کند. گویا بازیکنان رئال نیز نسبت به این اتفاق، چراغ سبز نشان داده اند.

مرتبط‌ها

راه کاهش ظلم در خانواده افزایش حرمت پدر است

خروجی قرمز حمل سلاح آسان در ایران

خادمیاران رضوی: طلیعه‌ای نو از «آفتاب» فرهنگ شیعی

تحلیلهای رنگین برای عمامه خونین

سبکِ زندگی پرونده‌ساز!

تعداد بالای پرونده در قوه؛ آسیب اجتماعی یا اشکلات ساختاری؟